İKEA ALIŞVERİŞİM

23:31 Elif Sağlık 53 Yorumlar


   İKEA mağazası İsveç'te kurulmuş ve 5 yaşındaki çocuğun fikirlerinden türemiş. Daha o yaşta komşularına kibrit satarak başlamış her şey düşünebiliyor musunuz ben o yaşta biberonla süt içiyordum. Bazen düşünüyorum biz nerede hata yapıyoruz çocukları büyütürken diye. Girişimcilik fikirlerim daha henüz yeni oluşmaya başladı fakat icraat derseniz çok yavaş ilerliyor, başlamak istiyorum başlayamıyorum oysaki en büyük fikirler en küçük fikirlerden çıkar her zaman. Sanırım mağazaları şehrin merkezinde değil çünkü çok büyük bir alanı kaplıyor en azından benim için çok uzak bir mesafede kalıyor. İç tasarımını kim tasarladıysa helal olsun giren bir daha çıkamıyor oradan. İlk gittiğimde çıkışı bulana kadar akla karayı seçmiştim. Labirent gibi, başladığınız noktadan çıkış noktasına kadar gitmek zorundasınız. Bütün ürünleri görme şansınız var bu şekilde. Yukarıda gördüğünüz mutfağa bayıldım ben, bence artık kimse salonda yemek yememeli. Salon sadece dinlenme odası olarak kullanılmalı diye düşünüyorum ben. 

 Çalışma Masasına ihtiyacım vardı 


 Bir gün annem masayı toplayıp kömürlüğe götürmek için kapının önüne koyar ve koyar koymaz kapıcı kırıp çöpün önüne koyunca bizimde uzun süredir masamız olmadı tabi. Kardeşimde bu sene üniversiteye gireceğinden ona da çalışma masası alalım dedik hem de alan olarak yer kaplamasını istemedik. Çekmecelerine de kitaplarımı veya eşyalarımı koyup yer tasarrufu yapmış oldum böylelikle. 

Bitmeyen Eşya 


 Aslında bakarsanız ben çok fazla kıyafete karşıyım. Bir tane olsun en iyisi olsun mantığındayım. Ama işte evdekiler aldıkça alıyorlar, yer kalmadı artık gerçekten. Sırf sadece montlar için bu dolabı aldık. Bir yandan da Ankara'nın ayazı çok soğuk geçiyor. Eskimo gibi giyinmek şart o yüzden çok fazla yer kaplıyorlar. Kendi evimde bekar hayatı yaşıyor gibiyim. Odam var mı yok mu bende bilmiyorum henüz. Kardeşlerimle ortak alanlarımız var. Masayı kendimiz birleştirdik fakat dolap için montaj yapıldı. 

 İkea mobilyalarını seviyorum, klasik duruşları çok şık duruyor. Kaliteli ve güvenilir. Mekana sabah giriyorsunuz akşam ezanında çıkıyorsunuz zamanı ayarlamak lazım :)) 

53 yorum:

  1. Bizim evimiz baştan sona ikea ile döşenmiş. Ürünleri oldukça kullanışlı olduğu için ben de ikea'yı seviyorum. Her ülkede aynı konsept ile oluşuda ayrı bir artı. Polonya'da bir ikea'ya gittiğimde hiç yabancılık çekmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. "oysaki en büyük fikirler en küçük fikirlerden çıkar her zaman"
    Gerçekten öyle, en büyük hayalleri çocukken kurarız çünkü.
    Ve çalışma masası çok hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım hepimiz hayallerimizi gerçekleştiririz

      Sil
  3. Adamlar, alışverişden çıkamasın, bütün herşeyi görsünler diye yapmışlar herlde 😅Çok öantıklı da olmuş içine girince de cıkmayı istemıyorsun..

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle bu yerlere gidince ben de çıkışı bulamıyorum :) Hemfikir olmamıza sevindim :) Bir tek ben kayboluyorum sanıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güzel fikir bizi de yormasalar

      Sil
  5. Henuz hic ikea gitmedim ama gidince neler olacagını tahmin edebiliyorum. Zaten ilgi alanım olunca web sayfasına girince bile yıgınla esya seviyorum. Çoguna ihtiyacım bile olmuyor. Sonra günlerce nereye nasıl koyabilirim diye gunlerce dusunuyorum. Evimin buyuklugu haric hayatımdaki hersey minimal aslında, az esya muthis oluyor. Temizlik derdi bile yok daha ne olsun. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim kesinlikle az eşya olsun ama dolu dolu gözüksün :)

      Sil
  6. Ikea'ya girince çıkası gelmiyor insanın ama haftasonları aşırı kalabalık oluyor. :')

    YanıtlaSil
  7. ürünleri hem çok kullanışlı hem de çok şık. Şimdi ki aklım olsa bütün mobilyayı ikeadan alırdım

    YanıtlaSil
  8. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Sana yorum yapmama kararı aldım. Msjları atlayarak cevaplaman çok hoş bir davranış. Bloğunda basarilar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şekilde düşünmenizi hiç tahmin etmezdim doğrusu

      Sil
  10. Böyle iç açıcı bir mutfakta insan daha da bir iştaha gelir 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle zaten bu aralar kendimi durduramıyorum :D

      Sil
  11. ikeayı çok seviyom. sistemlerine hayranım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeytanın aklına gelmeyecek türden hemde ;)

      Sil
  12. Çok güzel seyler almissin ben de cok seviyorum Ikea yi. Evde hemen her esya oradan.

    YanıtlaSil
  13. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil
  14. Ben de çok severim İkea'yı. almak değil bazen fikir edinmek için bile gezerim

    YanıtlaSil
  15. hele ki o 25, 35 m2 ev dizaynları beni benden alıyor.. bu kadarmı minimize olunur ve düzen içinde yerleştirilir herşey!

    YanıtlaSil
  16. Masayi güzel günlerde kullanın :) Ikea'nin mağazalarına gidemiyorum ama internetten gezinti yapıyorum. Hakiken çok güzel ürünleri var...
    Kapiciniz da pek bir hamaratmış. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sormayın ya hergün gördüğümde sinir oluyorum adama :D

      Sil
  17. En keyifle gezdiğim alışveriş merkezi diyebilirim. Her şey o kadar güzelki gezmelere doyamıyorum.

    Masanızı ve dolabınızı mutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uzak olmasa bana bende keyif alacağım ;)

      Sil
  18. The kitchen is so pretty. The combination of vintage and modern detais is great! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    YanıtlaSil
  19. I like Ikea stores, they always have great products, good furniture pieces, great accessories and good food too :P
    Greetings,
    Flo

    YanıtlaSil
  20. Dolabı çok beğendim. Beyazı çok sevdiğim için. İçim ferahliyor beyazda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemde çabuk kirlenir diye almayacaktı ;)

      Sil
  21. Great post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Ikea'nın tasarımlarını bende beğeniyorum :)) Mağazasında artık kısa yolları öğrendim onları kullanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum onları ben henüz öğrenmedim çok gitmediğim için

      Sil
  23. oo keyifli kullanımlarınız olsun , ikeaya girişte alt kata inilen bir yer var , çok gezmek istemiyorsanız ya da ne alacağınızı biliyorsanız , o yollardan gitmeniz zamandan tasarruf ettirebilir , okları takip ediniz :D

    YanıtlaSil
  24. İçim daralıyor benim de gezerken kuzum ya :D Çalışma masasına bayıldım, mutlulukla kullanın bitanem :)

    YanıtlaSil
  25. İkea da ben de kendimi kaybediyorum. Özellikle mutfak ve salon tasarımları harikaa.. Öylece verseler alırım yani. Ama nerde. İyi iş çıkarmışsın tatlımm. Güle güle kullaann..:*

    YanıtlaSil