Telefonum Suya Düştü !

00:43 Elif Sağlık 22 Yorumlar


 Samsung S6 cihazlı telefonumu havuza düşürdüm. Ana kartı sağlam fakat ekran kartı hasar gördü. İnternet üzerinden araştırma yaptığımda ise fiyatının 700 TL civarı olduğunu öğrendim. Bu fiyata yeni bir telefon alınsa daha makbul geçer fakat işte olan oldu. İletişim sıkıntısı yaşıyorum. Çok yakın olduklarım beni ev telefonumdan arıyorlar. Pirincin içinde 48 saat beklettim nemini alsın diye ama işe yaramadı :( Yaptırdığım zaman buraya güncel yazısını koyacağım. Moralim 0 0 0. 

GÜNCELLEME 
 Telefonu servisine götürdüm tahmin ettiğim gibi tam da 700 tl civarı fiyat olur dediler. Ben cihazı toplayın alıcam dedim ve aldığımda cihazın içine etmişler ben öyle teslim etmediğimi söyledim. Sıvı kaçtığı için bu gibi sorunların olacağını söylemiştik dediler. Ekranı yanmış ve ana kartında hasar varmış. Yaptırsam bile artık telefonu kullanacağımı sanmıyorum bu şekilde. Yeni telefon almayı düşünüyorum bakalım. 

22 yorum:

  1. Sana tuhaf gelecek belki ama bir arkadaşım telefonunu suya düşürmüştü. Bir poşet içine pirinç doldurup telefonu içine koymuştu. Düzeldi demişti. Geçmiş olsun inşallah tamir olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koydum 48 saat beklettim hatta ama işe yaramadı

      Sil
  2. Geçmiş olsun:/Su geçirmeyen telefon icat edilmedi mi hala:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İcat edildi fakat benim telefonumun o özelliği yok :/

      Sil
  3. Geçmiş olsun ya baya üzücü bi durum. Sağlık olsun. :/

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım benim benim de küçük kardeşimin vardı o suya düşürmek ten beter etti kırıldı her yanı kvk ya götürdüm garantiye girmediği için benden 675tl istediler benim tansiyon gitti 😊😀 sonra nimet rica derken 250 TL ye yaptılar bu vatan bilgisayar da indirim vardı telefonlarda bir bak istersen yeni alacaksan eğer tekrar çok geçmiş olsun canım benim sıkma canını sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Buna bi göz at derim.. "Akıllı Telefonunuz Suya Düşerse Sırasıyla Yapmanız Gerekenler" https://blog.tamindir.com/akilli-telefonunuz-suya-duserse-sirasiyla-yapmaniz-gerekenler_9723/

    Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun inşalah kısa sürede düzelir durum

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun.Umarım kıza sürede çözülür sorun...

    YanıtlaSil
  8. All the best! :)
    xx
    Shivangi
    http://www.outoncatwalk.com/do-clothes-make-the-woman/

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun. İmkanın varsa bence de yeni bir telefon al.

    YanıtlaSil
  10. Nice post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun. Yeni telefon alama bence de daha mantıklı gibi.

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun benim de bir kere başıma gelmişti denize taş atacağım diye taşla birlikte telefonda düştü sonrasında hayır gelmedi.Yeni telefon bence de mantıklı. Takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Yaa geçmiş olsun :( Ben de yeni telefon alma fikrinize katılıyorum.Artık su geçirmeyen telefonlar lazım olmuyor böyle.

    YanıtlaSil
  14. Ayy geçmiş olsun. Çok gıcık bir durum. Miadı dolmuş desene.

    YanıtlaSil
  15. benimkide çamaşır makinasında yıkandı :) şu an kullanamıyorum :))

    YanıtlaSil