Rainwalker Sekizgen Güneş gözlüğü - Kişisel Blog

14 Temmuz 2017 Cuma

Rainwalker Sekizgen Güneş gözlüğü


 2017 senesinin moda gözlükleri olan altıgen gözlükler trendler listesinde yer alıyor. Altıgen denilmesine rağmen sekizgen serisi de mevcut bu arada. Çok popüler olan bu gözlüklerden bende almak istedim fakat çok zor buldum. Görüntüsü itibari ile göze çok hoş görünüyor ve herkesin ilgisini çekiyor. 

Aynalı gözlükler bu sene çok popüler
 Aynalı gözlükler görüntüyü yansıttığı için hem güneş ışınlarını yansıtarak gözlerimiz için yararlı hemde insanların sizin gözlerinizi göremeyeceğinden rahatlık sağlıyor.

Çok beğendim 
 Burun kısmı çok rahat ve gözü ağrıtmıyor. Çok hafif olduğu için baskı yaratmıyor. 



 Aslında aklımda rayban octagonal gözlük vardı fakat aynı ürün kalitesine bunu bulunca almak mantıklı geldi. 80 TL gibi bir fiyata aldım. 

29 yorum:

  1. Sana süper yakışmış! Ve ben bu ara bu gözlükleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevmeyen yok sanırım :D

      Sil
  2. Çok yakışmış, güle güle kullan :). Ayna geçen seneden beri moda ama bu sene geometrik şekiller daha ön planda sanki :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu sene geometrik şekiller ön planda

      Sil
  3. 80 Lira çok iyiymiş 😃 Çok yakışmış 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 900 lira vermektense 80 lira daha iyi tabikide :D

      Sil
  4. They are so cute! =)

    www.anafernandes.ch

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmışş ve şahane bir model bu ara bende bunlara sardım hele şeffaf pembeler falan süperr güle güle kullan canım😘😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlarda çok güzeller fakat güneşten koruyorlar mı bir bilgim yok

      Sil
  6. Yakıyorsun şekerrrr..;) Çok süper yakışmış. Ben de almayı düşünüyorum da bakalimm😙🤗💋

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım, size de çok yakışmış. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Harika durmuş bu sene moda herkeste bir tane var :)

    Bu arada takipteyim. Beklerim sayın meslektaşım :)

    birsenle.com

    YanıtlaSil
  9. rayban octagonal 650 tl ydi. ben de onu almayı düşünüyorum maaş sonrası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenci olduğum için beni aşar sanırım :D

      Sil
  10. Çok yakışmış size güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Fiyatı da uygunmuş ve hem de çok şık :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. bunlardan önce rayban round vardı ondan almıştım bunu görsem kesin bunu alırdım ama geçti. Hangi siteden aldın acaba bu gözlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara Kızılaydaki karanfil sokaktan aldım. Aslında siteden alacaktım fakat aynı fiyata gelirdi

      Sil