Mim Etkinliği #dogamizdavar

16:25 Elif Sağlık 13 Yorumlar


Sevgili Ece Evrenin Başlattığı bir mim ile karşınızdayım. Yazısı burada. Çok güzel düşünmüş, düşüncelerimizi öğrenmek ve birbirimizi tanımak için başlatmış etkinliğini. Bende sorularını cevapladım. 

1- Hayatınızda olmalarına izin vermek için, kişilerde hangi özellikleri ararsınız?
 Öncelikle güven benim için ön plandadır. Eğer biri güvenimi kırar ise ona ısınamam. 
2-Ben ilk bakışta, ya da bir iki görüşte anlarım nasıl bir insan olduğunu diyenleriniz var mı? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

 Bence ilk bakışta bir insanı tanımanız çok zordur fakat ben onun oturuşundan, konuşma tarzından, yürüyüşünden dahi karakter analizini yapabilirim. Bunlar bilimsel öğretiler. Bedenimiz bizi bir şekilde ele veriyor yani :)
3-Birini sevmeniz için (sevgili, dost, arkadaş, hepsi) size sıcak davranması şart mıdır?

 Şart değil tabi ki de fakat insan değer verdiği kişiden olumlu bir davranış bekler. Sonuçta hepimiz insanız ve hepimizin sevilmeye ihtiyacı var.
4-Birine iyi bir insan dediğinizde, hangi yönleri bu tespitinizde ağır basar?

 İnsanlar çok değişti. Birine iyi diyebilmek de çok zorlaştı. Sahiden nerede bu iyi insanlar ? Yoksa bana mı denk gelmiyor. Çevremdeki herkes bir menfaat peşinde çünkü
5-Dokunmak nedir sizce? İki manasıyla da rica etsem…

 Hissetmektir. Huzurlu olduğunuz yanınızdır.
6-Fedakâr mısınız?

 Çoğu zaman evet. Arkadaşlarım bana çok safsın derler hatta. Ne yapalım içimde kötülük yok. İnsanlara yardım etmek içimden geliyor
7-Birinin size iyiliği dokunsa minnet duygunuz sürer mi, o iyilik her hangi bir terslikte referans olur mu? Yoksa ?

 Biri bana bir adım gelirse ben ona 10 adım gelirim. İyilikler benim için çok değerli fakat kötülük yapıldığı zaman kalbimde kapanmayan bir yara açılır ve geri dönüşü kimi zaman zor olur. 
8-Sevgiyi bir iki cümleyle anlatabilir misiniz?

 Sevgi karşılıksızdır. Eğer birini gerçekten seviyorsanız ondan bir medet beklememeniz gerek. Gerçek Sevgi budur işte. 

 Benim cevaplarım bu kadardı başka mimlerde görüşmek üzere :) 

13 yorum:

  1. Interesting post, thanks for sharing :)

    YanıtlaSil
  2. Şahane bir mimmiş kuzummm <3 Sevgi karşılıksızsa o zaman gerçek karşılığını buluyor demektir fakat bu durum çoğu zaman insanlar tarafından suistimal ediliyor ne yazık ki... Çok samimi cevaplar vermişsin bitanemm, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
  3. Bu mimin soruları çok güzelmiş ya :) Senin cevapların da güzel olmuş,kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Samimi cevaplarrr :)
    Eline sağlıkk :))

    YanıtlaSil
  5. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  6. Mim yazın güzel ve samimi 😊 Dediğin gibi neden mefaat peşindekiler peşimizde dolaşıyor 😯 Artık öyle bir çağa geldik ki en iyilik yapana bile güvenemiyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle kuzum ama gene de arada iyi insanlar da var onları kaybetmemek lazım :D

      Sil
  7. Öncelikle mimi yaptığın için çok teşekkürler yavrum. O kadar çok kızlarımı ve bazı oğullarımı seviyorum ki, linkten geçilmezdi sayfa. Ama sizler bu mim devam ettirmeyi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Kuşkum liste yaparsam yaşım nedeniyle dalgınlıkla birinizi unutur da sizleri kırabilirim korkusundandı. Cevapların çok güzeldi. Güven sorununu bu devirde hepimiz yaşıyoruz ama umudumuzu kesmememiz lazım. Bazı ödünler ve şans verirsek birine, onu kazanma ihtimalimiz var zira.Sevgilerimle Elif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ece ablam :) Ben çok travmatik olaylar yaşadığım için insanlara pek güvenemiyorum ama dediğinizde haklısınız tabikide umarım kitabınıza bir faydam dokunur :D

      Sil
  8. Çok güzel bir mimmiş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. İnşallah bundan sonra karşına güvenini zedelemeyecek iyi insanlar çıksın.

    YanıtlaSil
  10. Ben de çevremdeki insanlara güvenmek isterim. Herhangi bir yalanını gördüğüm insanlara artık güvenim kalmıyor.

    YanıtlaSil