Creightons Duş Jeli

12:53 Elif Sağlık 15 Yorumlar


 Hepiniz en az bir kere gratis mağazalarında görmüşsünüzdür. Binbir çeşit kokusu ile herkesin gönlünü çalan bir duş jelidir kendisi. Aslında bakarsanız eskiden çok karşıydım duş jellerine. Annem alırdı eve, sabunla temizlenmiyor muyuz ne gerek var böyle lüks şeylere derdim :) Fakat sabun artık cilde bile sürülmeyen bir madde haline geldi. Cildimizi kurutup gerektiği nemi alamıyoruz. Birde ben bunların parfüm gibi olduğunu sanardım. O da çok komik değil mi. Sonra da neden kokmuyorum ki diye ürünü kötülerdim.

Ürüne gelirsek 
  İçerisinde Özellikle Hindistan cevizi ve Bal olması sebebiyle cildinizi yumuşacık yapıyor. Kokusu da çok güzel kokuyor. Yoğun kremsi yapısı var. Bu duş jellerinin bir diğer özeeliği ise duştaki suyun içerine de katılabiliyor olması. Toksinlerden arındığını söylüyor fakat toksin olayı çok farklı olduğu için ben pek ihtimal vermedim. Ölü derinizi kaldırıp, cildinizi nemli ve yumuşacık yapıyor. 

Uyarıları
 Sadece yetişkinlerin kullanabileceğini söylüyor. Çocuklarınıza asla sürmemeniz gerek aksi takdirde reaksiyon gösterebilir.
Yaralı ve tahriş olan bölgenize sürmemeniz gerekiyormuş.

 Birde şişesinin geri dönüşümlü olması çok güzel bir uygulama olmuş :) 

 Siz duş jeli kullanıyor musunuz ? 

15 yorum:

  1. Ben organik olduğu için LR ürünlerini tercih ediyorum.Duş jelinin kokusunu da önemsiyorum.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. mis gibi bir koku var sanki bunda :)

    YanıtlaSil
  3. kokusu en kalıcı olan duş jellerinden bu ürün... severek kullanmıştım bir aralık... paylaşım için teşekkürler ....

    YanıtlaSil
  4. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/07/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    YanıtlaSil
  5. Sıvı sabun gibi. Duş jeli de bu yüzden çok güven duyduğum ürünler değil. Ama Hindistancevizli herşeye de bayılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen işte kendini şımartmak isteyenlere :)

      Sil
  6. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We have the pleasure to accept your blog in the division: TURKEY
    With the number: 790
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text just register
    https://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey___________790%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community. Just an invitation to join for the community. This article has been translated from French.
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983
    ++++++++
    Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuzu kabul etmek memnunuz: TÜRKİYE
    numarasıyla: 790
    Biz, size arkadaşlarından sitemizi bilecek umuyoruz
    "Dizin ödülü" vererek arkadaşlarınızı davet
    Bu siteyi büyütmek tek yoldur.
    etkinlik sadece dostudur
    Önemli! blogumuzu takip etmeyi unutmayın. sağol
    harika bir gün var
    içtenlikle
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    https://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey___________790%20%20Members
    Kaydınızı doğrulamak için blogumuzu takip etmek Emir
    Anlayışınız için teşekkür ederiz
    ++++
    Blogunuz için özel bir fiyat "Dizin ödülü" alın! en iyi dileklerle
    Saygılarımızla
    Chris
    Bir zevk size siteniz için bir derece sunmak için
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    Bize katılmak için arkadaşlarınızı davet edin! sağol
    İşte topluluğun bağlantıdır. Sadece bir davet toplum için katılmak. Bu Web sitenizi tanıtın ve öğeleri yayınlamasına izin verir
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil
  7. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  8. I love when a take a bath and i smell at coco. It's so good.

    kisses.

    anafernandes.ch

    YanıtlaSil
  9. Bende duş jeli kullananlardanım ama bunu demedim merak ettim bakacağım canım😊

    YanıtlaSil
  10. Ayy ben bunu kokusu için aldım ve sırtım akne doldu ilk kullanımda :( tabi hassas cilde sahip olmamım da etkisi var çünkü genelde bebek ürünleri, Bioderma falan tercih etmek zorundayım ama içimde kaldı vallahi kullanamadım diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çocukların kullanılmaması gerektiğini söylüyor. Bu da alerji oluşturacak maddeler olduğunun kanıtı. Benim de cildim çok hassastır fakat bana bişey olmadı. Belki de "Ya sürersem sivilce çıkar" Düşünceniz var ise beyninizi o yönde etkilemişseniz de olabilir

      Sil
  11. Duş jellerini ben de devamlı kullanmıyorum ama yazın kısıtlamıyorum kendimi, doğal sabuncuyum normalde :))

    YanıtlaSil
  12. Yoğun kokulu duş jellerini sevemiyorum bitanemm zira koku hassasiyetim var. :( Ama bu jeli hep merak etmişimdir hindistan cevizine bayılan biri olarak, elimdekiler biter bitmez alacağım bitanemm :))

    YanıtlaSil