Dilek Listem | Wishlist 2017 Summer - Kişisel Blog

12 Haziran 2017 Pazartesi

Dilek Listem | Wishlist 2017 Summer

Adidas Süperstar Ayakkabı 
 Çok uzun süredir var fakat hiç modası geçmeyecek olan bu ayakkabıyı almak istiyorum. Fırsatım olursa en kısa sürede alacağım. Hatta bir arkadaşım her gün diş fırçası ile temizlediğini söyledi :) Sanırım bende alırsam öyle yapacağım gibi. 

Ray-Ban Octagonal Gözlük


 Bu üründe şu sıralar çok moda. Ben aynalı olanını istiyorum. Çoğu kişi sadesini almış fakat süs için almam ben. Almışken işe yaramalı bence. Seni de bir gün alacağım inşallah :s 

Beyaz Pantolon 
 Beyazın asaleti yeter be :) Yazın vazgeçilmezi bence beyaz pantolon olmalı diyorum. 

Aliexpress Fırça Seti 
Ne kadar tatlılar şu fırçalar. Ülkemizde normalde bunların hepsini almaya kalksak dünyanın parası eder :) Fakat aliexpress'ten yaklaşık 10-35 lira arasında istediğiniz fırça setini alabilirsiniz. 

Takma Kirpik
Oradan alacağım bir diğer şey de takma kirpik. Hem bir tane aldığınız zaman içinden 10 tane çıkıyor hemde fiyatı 1-10 lira arası. Mutlaka alacaklarım arasında.

Rengarenk Uzun Etekler
Malum yaz geldi. Işıl ışıl rengarenk giyinmek lazım değil mi :) Bende uzun eteklerin her renginden alıp kombinlerimi yapmak istiyorum artık :) Özellikle beyaz t-shirt ile o kadar güzel duruyorlar ki.

Zoeva Far Paleti
Son olarak da Zoeva'nın far paletlerinin rengi tam da benim en sevdiğim renklerden oluşuyor. Genellikle bu tonlarda far kullanıyorum. Bir tane far paletim olma koşulu olsaydı kesinlikle bunu derdim :) 

29 yorum:

  1. Guzel secimler, insalkah bir an once temin edebilirsib 💕 o fircalarin aynisini cok uzun zamandir bende istiyorum ama sanirim aliexspress den alamayacagim icin alan birinden almam gerekecek. 😄 bu arada naked son cikarttigi palette efsane ❣

    YanıtlaSil
  2. güzel seçimler yapmışsın canım özellikle adidas ayakkabıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım şuan en dayanıklı ayakkabı olarak piyasada yerini koruyor :)

      Sil
  3. Seçimler çok güzel, bende aynalı gözlük istiyorum bu aralar. En kısa sürede alacağım inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabılar ve beyaz jean kesinlikle :)!

    YanıtlaSil
  5. Pembe fırçalara bayıldımm. İnşallah alırsın en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  6. Love it so much!

    BEAUTYEDITER.COM

    YanıtlaSil
  7. çok güzel sezonun trendlerine uygun seçimler umarım alabilirsin :)

    YanıtlaSil
  8. En kısa sürede gerçekleşsin dileklerin..Bu listeden beyaz pantolon benim de alacaklar listemde :)

    YanıtlaSil
  9. Gözlük ve ayakkabı benimde beğendiğim modeller;)Bende takipteyim artık😀

    YanıtlaSil
  10. Ray-Ban'in bu sekizgen gözlüklerine ben de bayılıyorum 🔥

    YanıtlaSil
  11. seçimlerin çok güzel inşallah bir an evvel alırsın

    YanıtlaSil
  12. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  13. Tam sezon trendleri en kısa sürede hepsine sahip olman dileğiyle

    YanıtlaSil
  14. adidas superstar önü parlak olanlar benimde alıiveriş listemde indirimde yakalasam hemen alacağım. yakın zamana kadar rayban round güneş gözlüğü almayı planlıyordum aldım sonunda :) Aliexpressten alışveriş yapmaya bayılıyorum tek sıkıntı bekleme süresinin uzun olması :) Umarım biran önce hepsine sahip olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adidas ne zaman indirime girer ki bilmiyorum hiç ☺ İnşallah

      Sil
  15. Insallah hepsini alirsin guzel urunler :) ozellikle Zoeva Cocoa blend paleti ben severek kullaniyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi renkleri çok güzel ya ☺

      Sil
  16. Hepside çok güzel :) bir an önce alırsın inşallah ;) kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Diğer hepsi de güzel ama bende şu sıralar o Rayban gözlüğe bayılıyorum çok şık duruyor bencede,hepsini alasın inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. harika seçimler, hepsine kısa zamanda ulaşırsın inşallah, favorim palet oldu :)

    YanıtlaSil
  19. Güzel bir wishlist olmuş :) Superstar'lardan ziyade kaykayı daha çok beğendim sanırım :))

    YanıtlaSil
  20. Seçimler bir harika. Özellikle gözlük ve ayakkabı seçimi favorim ;)

    YanıtlaSil
  21. Ya seçimlerini okuyunca ikizim dedim :D Süperstar ayakkabılar favorim benim de kuzum :) Bir de zeova paleti benim için rüya resmen :D İnşallah en kısa sürede hepsi senin olur meleğim :))

    YanıtlaSil
  22. This is absolutely gorgeous - Love this, everything is so summery and pretty! :)

    Layla xx

    http://www.sprinklesofstyle.co.uk

    YanıtlaSil
  23. Perfect that blue sunglasses and the white denim look

    Kiss kiss.*Jo
    Jo & Company Style

    YanıtlaSil