Garnier Skin Care | Cilt Bakımı - Kişisel Blog

5 Mayıs 2017 Cuma

Garnier Skin Care | Cilt Bakımı


   Gene bir indirim günü aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Normalde hiç bu markadan ürün aldığımı hatırlamıyorum. Denemek ve sizinle paylaşmak istedim. 

Kömürlü Peeling 

Kömür modası da bloggerler sayesinde ünlü oldu, kendisi gerçekten işe yarıyor mu bir fikrim yok. En çok da dişleri beyazlatma özelliği ile kozmetik dünyasına adım atmış oldu. Vaatleri siyah noktaları yok etmek ve sivilce oluşumunu engellemek. Gerçekten işe yarıyor mu ? Doğru bir şekilde kullanırsanız evet. Peki nasıl kullanıcaz derseniz sıcak su buharı ile gözeneklerinizi açmanız daha sonra ürünü 15 dakika kadar yüzünüzde bırakıp yıkamanız gerekiyor ki ürünü cilt iyice emsin. Ben bu şekilde yaptığım zaman sonuç aldım. İçeriğindeki salisilik asit bulundurmasına rağmen sivilcelerimi önlemedi hala çıkmaya devam ettiler. Ürünün en iyi sonuç alınması için uzmanlar 1 ay kullanmanızı öneriyor. 

Makyaj Temizleme Jeli

Yüzüme makyaj yaparken evet, çok rahatsız olan birisiyim. Yüzümde bir ağırlık hissi oluşuyor ve eve gelir gelmez hemen elimde bir makyaj pamuğu ile çıkartırım. Önceden makyaj temizleme suyu ile çıkartırdım ta ki bir gün sildiğim havlunun üzerinde fondöten lekelerini görene kadar. Makyaj sularının sadece yüzeysel sildiklerini düşündüm. Daha sonra makyaj jeli almaya karar verdim ve daha mükemmel sonuçlar aldım. Artık makyajımı sildiğimde havluda hiçbir leke oluşmuyordu buda adeta deney gibi oldu ama asıl konuya geçiyorum. Bu ürünü çok beğendim. İçerisinde Çinko, Okaliptüs Özü ve Salisilik asit barındırıyor.

Nem Dengesi Kremi 

Bu ürünün bir de nem bombası var aslında o daha etkili sonuçlar veriyor. Günlük hayatta iken uğradığımız çevre kirliliği, tozlar ve yüzümüzdeki su kaybı olsun cildin kurumasına ve nem dengesini kaybetmesine sebep oluyor. Aslında herkesin akşam yatmadan önce yüzüne nemli kremler sürmesi gerekiyor. Ürünün içerisinde Yeşil Çay var, renginin yeşil olması da bu sebepten sanırım. 24 saat nemlendirme özelliği var. Karmadan yağlıya olan cilt tipleri için özel tasarlanmış. Parlama karşıtı + Rengi eşitleme görevi olsa da ben pek parlaklığını engellediğini görmedim. Cildim yumuşacık pamuk gibi oldu. 






12 yorum:

  1. Kömürlü peelingi merak ettim canım ama garnier'in bazı ürünleri cildimi feci şekilde irite edebiliyor. O yüzden alıp almamakta kararsızım, nem dengesi kremini ise kullanmıştım ve aşırı memnun kalmıştım. Emeğine sağlık bebeğim, öpüyorum çok <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kimi ürünler güzel iken kimileri olmayabiliyor malesef

      Sil
  2. Canım güzel bir yazı olmus tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. Great post dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    YanıtlaSil
  4. Kömürlü peelingi bende çok merak ediyorum güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
  5. Interesting post! Thanks for sharing! 💛💛💛

    YanıtlaSil
  6. cute blog!

    Mellie,
    http://themelliediaries.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. I really like Garnier products!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    YanıtlaSil
  8. Vücut kremini ben de seviyorum. Yüz ürünlerinden tam randiman alamamistim.

    YanıtlaSil
  9. I love the micellar water by Garnier, but I haven't tried much else from the range! I will have to check it out :) Thanks for sharing :)

    findyourownhope.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Nem bombası nı kaç gündür deneyeceğim elim gitmiyor duruyor öyle:))

    YanıtlaSil