Kaş nasıl alınır ? - Kişisel Blog

5 Mart 2017 Pazar

Kaş nasıl alınır ?


   Sizde kaşınızı kendiniz alamayanlardan mısınız ? Yada alınca bir türlü şeklini tutturamayıp ağlayanlardan mısınız benim gibi. Aslında herkesin sorunu bu. Bende size kendi çözümümden bahsetmek istiyorum. Böylece artık kuaförlere gidip paraya bayılmayacaksınız. 

   İlk önce size kaş alma geçmişimden bahsetmek istiyorum. Ortaokulda çok gür olmasa da kaşlarım çok kalındı. Neredeyse herkes benimle dalga geçiyordu. Lise 1'de ilk kaşımı kaş tasarımcısına aldırdım annemle birlikte. Gözümden yaşlar akmıştı ama hiç alışamadım o görüntüme sanki 10 yaş büyümüştüm yada kırgızlar gibi görünüyordum. Zaten gözüm çekikti şimdi ise daha fazla çekilmişti gözlerim. Japon mu oldum diyordum hiç memnun olmamıştım. Daha sonra kendim almaya başladım fakat birde ne oldu dersiniz. Kaşımın yarısını neredeyse yanlışlıkla almışım. Bir türlü istediğim şekli veremiyordum kendime, hep bir bozukluk çıkıyordu. Eşit olmaması gibi mesela. 2 haftada şekli bozuluyordu ve ben kuaförümün yolunu tutuyordum fakat o da istediğim gibi yapmıyordu zaten. 
   
Şablonlar çıktı kaş boyamak için özellikle, bende bulamadım kendime uygun olanını hepsi çok inceydi çünkü. Alışveriş yaparken H&M mağazasında bu şablonu görüp açtım boyutları tam istediğim gibiydi, o an mutluluktan uçtum resmen. 

   Sıra geldi işin sırrına : Kaşınıza uygun şablonu alıp kaşınızın üstüne bastırıyorsunuz ve üstünden far veya kaş kalemi ile geçiyorsunuz. Daha sonra cımbız ile kalan kısmını alıyorsunuz. Bu kadar basit. 

 Kaşımı şablonla boyamayı düşünmüyorum çok yapay durduğu için ama isteyenler kullanıldığı amacına göre kaşını şablona göre boyayabilirler veya doğal durması için kaşınızı nasıl boyuyorsanız o şekilde uygulayabilirsiniz. 

  Peki sizler kaşınızı nasıl alıyorsunuz ? Yorumlarınızı bekliyorum... :)

38 yorum:

  1. Funny idea. Not sure if it's really useful because I think it's best to work around your natural shape

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    YanıtlaSil
  2. great post! you want to follow each other on gfc?
    Let me know on my blog :))
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Great product tm make make upu life easier :-)I will follow you on G+

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir yazı olmuş, ama ben yine de cesaret edemem kendim almaya :) Bozulmaya çok müsait çünkü kaş yapım. Takipteyim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkide öyle ya hemen bozuluyor :)

      Sil
  5. Ben cımbızla altan çıkanları toplayarak alıyorum ve şekli bozulmuyor 😊 aklında bulunsun

    YanıtlaSil
  6. Thank you for this great post)

    Would you like to follow each other?)

    VOITERINA

    YanıtlaSil
  7. Hi!
    Nice blog! Thank's for your visit and comment! Im follow you, waiting for you too :)

    sosweetgirlythings.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  8. Kaş şablonu da mı çıkmış aaa ilk kez gördüm inan. Ben üniversiteye kadar hiç kaşımı almadım, üniversitede almaya başladım o zamandan beri cımbız - ayna, ama ilk zamanlar çok canım yanmıştı...:( artık alıştım:)
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. Great post dear!
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  10. Interesting post.
    Thanks for following my blog. I followed you back.

    YanıtlaSil
  11. benim kaşlarda keman yayı gibi oluyor maşallah :) ama bu güzel bir şeymiş Teşekkürler güzel bilgilerin için Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Yok artık. Sahiden ne kolaylık. Mağazaya denk gelirsem mutlaka bunun için dalacağım içeriye.

    YanıtlaSil
  13. love it :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    YanıtlaSil
  14. Świetny są te formy na brwi.

    YanıtlaSil
  15. Charming post) Interesting brand to try
    KireiKana

    YanıtlaSil
  16. It's really interesting idea! Great review!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  17. Benim gibi beceriksizler için iyi fikir 😊

    YanıtlaSil
  18. ben ışıklı ayna ile alıyorum ve kalın kaş sevdiğim için sorun yok :) bunlarla heralde ip ince olur kaşlarım ve kaş başlangıç yerleri ve burun açıklıkları biraz enteresan olabilir. bu ürünle alınan kaş örneklerini oldukça merak ettim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler orta kalınlıkta oldu. O kadar ince de değil canım :)

      Sil
  19. Looks very interesting ) Thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    YanıtlaSil
  20. Thanks dear! I follow you back on Google+. If you like we can also follow each other on Facebook, Youtube and Instagram <3

    YanıtlaSil
  21. Great post and a very good idea!!
    Thanks for sharing!
    Have a nice week!
    Sonia
    https://modadiez.com/

    YanıtlaSil
  22. İlk başlarda ben de çok sıkıntı çekiyordum kaş alırken ama sonra alıştım. :) Arada çok alsam da sonra dengeliyorum kuzumm :)) Harika bir fikir vermişsin ellerine sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim herkesin en büyük sorunu kaş düzeltmek :)

      Sil
  23. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  24. These are so cool! :) xx

    www.fashionjazz.co.za

    YanıtlaSil
  25. Wow very interesting post! So cool!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT & MESSY BUN, IN PARIS

    YanıtlaSil
  26. That looks very cool and useful :)
    Of course we can follow each other. I'm following you already and I hope you'll do the same ;)

    YanıtlaSil
  27. Hi.. lovely blog!! :))
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    YanıtlaSil
  28. Kaşlarımı almıyorum canım ortasını bile çünkü hiç yok 😊Şanslıyım sanırım ama yazın çok güzel olmuş keyifle okudum💜

    YanıtlaSil
  29. Kendim hallediyorum allahtan bu işi.. ama çok merak ettim fiyatı nedir? Sevgiler,

    YanıtlaSil