Kalıcı Oje için ne yapılmalı

15:15 Elif Sağlık 12 Yorumlar

 Merhaba sevgili Oje severler,
Bugünkü konumuz ojeler ve onların kalıcılığı. 
Biliyorsunuz ki ojeler en ufak darbede hemen çıkan ve bizi sinir etmeye yeten canlardır. Bende buna bir çözüm olarak aşağıdaki adımları öneriyorum:

1) Ojenizi sürmeden önce bakımı ve tırnaklarınızın yeterince hava alması önemlidir. Bunun için vitamin E sürün ve uzun süre oje sürmeyin.

2)Ojenizin altına tırnak bazı sürün ki çok pahalı olduğu için ben essence beyazlatıcı ve parlaklık veren parlatıcısını sürüyorum. Aynı etkiyi yarattığını düşünüyorum.

3)Ojenizi 2 kat sürün.

4) Tekrar Parlatıcınızı sürün

Püf noktası: Çabuk kuruması için sadece tırnaklarınızı buzlu suya sokun. 

Siz ojenizin kalıcılığını nasıl sağlıyorsunuz ? :)


Hi Nail Polish lovers,
Today's subject is how long stays  Polish on our nails.
Polish is so Stiff. So what can we do for that ?

1) Use Vitamin E for nail your nail care. Don't apply for the long time.

2) Apply Nail base.

3) Apply your polish 2x. twice times.

4) Apply your Nail base again. 

Trick: Just put your nails into iced water for quick drying.


What do you do for your long stay nail polish ? 
  



12 yorum:

  1. gerçekten oje sürmeyi çok sevenler için harika bir ürün ve tanıtımı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ojeyi sürünce nedense hep birşey yapmam gerekiyor ve genelde bozuluyor.Bu Essence'in ürünü de güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya benimde bozuluyor bazen sil baştan yapıyorum

      Sil
  3. Ellerine sağlık faydalı bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
  4. faydalı bir paylaşım olmuş ama ben genelde gün sonunda ojemi hep çıkarırım nedense öyle bir alışkanlık oldu bende...

    YanıtlaSil
  5. It looks like this product really great!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  6. kalıcı aşklar için napmalııııı pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok sevmeli. Deli gibi sevmeli :)

      Sil
    2. Çok güzel bir soru yazacaklarım listesine ekledim :D

      Sil
  7. Her akşam oje çıkardığım için kalıcı oje maalesef bana hitap etmiyor. Fakat ojenin çabuk kuruması için bended soğuk suyun altına ellerimi tutuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir post olmuş canım :) Ben de top coat sürüyorum ojemin kalıcı olması için :)

    YanıtlaSil