FIT me ! MAYBELLINE

20:37 Elif Sağlık 23 Yorumlar

Yağlı ciltler için üretilmiş, yüze mat bir görünüm veren Maybelline  Fit me! Fondötenini denedim. Bakalım beğenmiş miyim;

Görmüş olduğunuz bu ürün benim ikinci alışım. Birincisi tamamen bitti. Uzun süre kullandıktan sonra yazmak istedim. Yapısı özellikle normal ve yağlı ciltler için üretilmiş resmen. Ergenliğimde aşırı yağlı bir cildim vardı. Bir gün Avm'de ücretsiz cilt testi yaptırmıştım ve özel kamera ile baktıklarında cildin resmen yağ kusuyor bebeğim demişti. Gerçekten korkunç günlerdi benim için o ergen sivilceleri hele hele. Neyse ondan sonra maskeler, peeling jelleri ve tonikler ile kurtuldum. Şu an cildim karma diyebilirim fakat bu cildime bakım yaptığım için böyle. Nitekim hal böyle olunca bana da özel üretilmiş ürünler veya pudraların kralı lazımdı tabi. Bende madem yağlı ciltler için yazıyor almalıyım dedim. 


   Parlamayı engellemek için içinde pudra bulunuyor, böylece mat bir görünüm elde etmiş oluyorsunuz. Kapatıcılığı orta derecede, yaklaşık 5 saat hiç bozulmadan durabiliyor, sonrası ise malum. Günlük kullanım için çok uygun bir fondöten. Kızarıkları tam olarak kapatmasa da pürüzsüz bir cildiniz oluyor. Bendeki 110 numaralısı tenim beyaz-buğday olduğu için bu numarayı aldım. Yapısını çok beğendim.
Alınır mı ? Bu sizin tercihinize bağlı. Yağlı bir cildiniz var ise  parlaklığı alıyor ve evet mat bir görüntü oluşturuyor. Bebek gibi bir cildinizin olmasını istiyorsanız buraya
Puanım 
6/10


   

23 yorum:

  1. güzel kapatıcıya benziyor :) şans verilmeli

    YanıtlaSil
  2. Ama benim cildim cok kuruu fondotenler genelde pütrlü kalio napcam bilmem 😃 sana yakismistir canm benm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size önerim kesinlikle gül suyu kullanmanız o zaman ☺

      Sil
  3. melabaaağ gelcem yine görüşürüüüz :)

    YanıtlaSil
  4. Karma bir cilde sahibim ben de. Ergenlikte ben de çok çektim sivilcelerden malesef. Benim gibi fondöten kullanmayı sevmeyen biri için bile hafif bir ürün gibi geldi. Yani kullanımı çok rahatsız etmez öyle değil mi? Paylaşım için çok teşekkürler Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin için BB kremleri tavsiye ederim. Neredeyse yok gibiler.

      Sil
  5. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    YanıtlaSil
  6. Great review! excellent product!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  7. This is really nice!


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    YanıtlaSil
  8. fit meee ne güzel isim yaa :)

    YanıtlaSil
  9. yağlı bir cildim var ama izler de çok benim sivilcelerden kalan. ve acaba bu da sivilce yaparsa diye korkuyorum fondöten kullanmaya ara verdim renkli güneş kremi kullanıyorum şu aralar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bendede var o yüzden bende eve gelir gelmez hemen siliyorum makyajımı birde haftada bir kere yapmadığım da oluyor o zaman baya yüzüm dinleniyor

      Sil
  10. Ben de kullanıyorum, mat bitiş isteyen yağlı ciltler için uygun bir ürün.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
  11. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Hello dear thank you for your visit I follow you now on gfc and g+
    I'm waiting you back
    Kisses

    YanıtlaSil
  13. Great product! Have a lovely Day! 😘😘😘

    YanıtlaSil
  14. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join us on
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil
  15. Yağlı ciltlere uygunsa benim cildimle bütünleşmeyebilir. Kuru bir cilidm var ayrıca fotoğraflara da bayıldım <3 :)

    YanıtlaSil