Dene Bunu Şubat Kutusu

18:33 Elif Sağlık 13 Yorumlar


Ocak ayını çıkarmayıp direk 14 şubat sevgililer günü konsepti şeklinde çıkarmışlar. Kutusunu çok beğendim en sevdiğim renkleri kullanmışlar. Aras kargodan şikayetçiyim. Kargocu getirirken paketim çamur içerisindeydi neyseki içine bir şey olmamıştı fakat kutumun şekli zarar görmüş. Bu şekilde devam ederler umarım firma. İnsanların ürünleri deneyerek tanımaları çok faydalı bir uygulama. Diğerlerinin kutusunda parfüm ve makyaj temizleme suyu varmış bende olmaması beni çok üzdü ama olsun. Bir kişi de sayfasını yenileyerek farklı ürünlerin çıkmasını sağlamış sonraki ay bende öyle yapıcam umarım işe yarar. 



  Kutumun içerisindeki ürünler Nestlenin Yulaf Gevreği, Perwoll Yumuşatıcı,Perwoll magnetli çerçeve,%20 İndirimli Mac kuponu, Sevgililer günü kartı. Zaten bende aynı yumuşatıcıdan kullanıyordum kazaklarım için özellikle. Sabahları ise canım çok fazla kahvaltı yapmak istemiyor ama yumuşak bir şeyler yemem gerekiyor yoksa aniden tansiyonum düşebiliyor bende genelde sütsüz gevrek yiyorum :) Evet ben sadece sütü öylece içemiyorum arkadaşlar. Sebebi sanırım 7 yaşıma kadar biberonla süt içmem. Parfüm de olsaymış beni çok mutlu ederlerdi. 



İçeriğini merak edenler olur diye çektim. Bu ürün yünlü kıyafetleriniz için geliştirilmiş. Tüylenmeyi %80e kadar gidermeyi vaat ediyor. Gerçekten de kazaklarım  yumuşacık ve mis gibi oluyor. Size çok önemli bir önerim var o da kazaklarınızı bildiğimiz jilet ile törpülemeniz, çok işe yarıyor adeta yeni gibi oluyor. 



Buzdolabıma koydum hemen magnetli çerçevemi bu denli güzel sunum hazırlamaları çok hoş bence.


Diyet yapanlar kesinlikle yulaflı gevreği denemelisiniz. Hem çok düşük kalorili hemde uzun süre tok tutabiliyor. Kilo vermek isteyenler için 2 tane daha tavsiyem var 1) Limonlu su için fakat şekersiz. 2) Sabah 3 adet hurma yemeniz gün boyu yemek yeme ihtiyacınızı giderecektir. 

Sizin denebunu kutularınızda neler çıktı?
 Yorumlarınızı bekliyor olacağım... <3

13 yorum:

  1. Dear Elif,
    the box and the products looks interesting.

    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!

    Have a lovely day!
    Sabine - lilyfields.de

    YanıtlaSil
  2. A great entry, I love your blog !!! happy day!!!
    💚💚💚

    YanıtlaSil
  3. Interesting box!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  4. bende dört gözle kutumu bekliyorum güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. benim kutuda yoldaymış bakalım bu ay ulaşacak mı merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Şubat bitti daha benim kutu gelmedi :)

    YanıtlaSil
  7. Şubat kutusunu kaçırdım ben de :( Mutlu günlerde kullan canım benim :))

    YanıtlaSil
  8. sounds great! thank you for shared it

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    YanıtlaSil
  9. Maalesef bu kutuya yetişemedim artık martta ��Güle güle kullann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende instagramdaki bloggerlar sayesinde yetiştim ☺ Martta umarım kozmetik ağırlıklı olur

      Sil
  10. Sabahları bende yulaf tüketiyorum zayıflamada büyük etkisi var. Yeşil kahvenin de zayıflamada büyük etkisi olduğunu duymuştum.

    YanıtlaSil