INFALIBLE 24H Fondöten & Pudra

05:26 Elif Sağlık 3 Yorumlar


   Bugün elimde L'oreal Paris'in yeni serisi İnfallible 24H var. Öncelikle Infallıble kusursuz,doğrudan şaşmayan demek. Adının hakkını da veriyor kendisi. Bu ad altında da birçok ürünü de çıktı. Kapatıcı serisini çok beğendim fakat yüzümde kızarıklık,morluk veya sivilcem olmadığı için almadım. Bu ürünü ilk defa lansmanında görmüştüm ve Türkiye'ye gelir gelmez aldım. Yüzümü o kadar pürüzsüz ve bebeksi yaptı ki inanılmaz etkili bir ürün oldu benim için. 24 saat kalıcı olduğunu vaad ediyor yazıyor üstünde benim yüzüm yağlı olduğu halde gerçektende hafif parlaması dışında hiçbir sorun olmadı. O kadar etkili bir pigmentasyon yapmışlar ki arkadaşım beni öperken nasıl olduysa yüzüne de benim fondöten bulaştı tümden o yüzden sonrasında sabitleyici kullanmanızı öneririm. İlk makyajımı silerken tam 6 adet pamuğum gitti yüzümden hiç çıkmayacak sandım, çok şaşırdım. Normalde 1 adet makyaj temizleme pamuğu yeterken bunda tam 6 adet kullandım sonrasında zaten temizleme jelimle sildim. Pudrasına gelirsek mat bir görüntü yaratıp yüzünüzü daha çok kusursuzluğa götürüyor. Bu ürünle beraber kullanmanızı öneriyorlar zaten. İçerisinde hyaluron ile zenginleştirilmiş nemlendirici bulunuyor, böylece cilt derisi de nemli kalarak kuruması önlenmiş. Tutunmuş pigmentlerle optimum konfor sağlıyor. 18 SPF. 



Sadece fondöten sürülmüş hali


Burada da pudra ile birlikte sürüldükten sonraki hali


Fondöteni bu şekilde bendeki 140 numaralısı orta dereceli cilt tipine uygun. 30 ml. Arkasında Kusursuz cilt,Transfer yok,Görünür kusurlar yok,Görünür parlaklık yok,Kuru bir görüntü yok,maske etkisi yok.


Kapağı bu şekilde pompa sistemli kesinlikle akma yapmayacak şekilde tasarlanmış. Arada kenardakileri de silerim ben hijyen açısından kapağı ile  birlikte.


225 numaralısı gene orta dereceli cilt tipine uygun olanlar için 



Arkasında aynası ve süngeri bulunuyor. Arka kısmını açtıktan 1 gün sonra fark ettim :) 



3 yorum:

  1. İlginç ilk kez duyuyorum kirpik permasını :D

    YanıtlaSil
  2. Gözlere çok yakın bir işlem olduğu için ben doğrusu pek sevmedim. Bir de gerçekten medikal bir klinikte yapılması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü bende duydum ama yağlı bir cildim olduğu için parlama yapar diye almak istemedim ama şans vermeliyim sanırım. Bu arada bloğunuzu etkinlikten keşfettim bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil