Dene Bunu Aralık Kutusu - Kişisel Blog

29 Aralık 2016 Perşembe

Dene Bunu Aralık Kutusu


   Sevgili Okurlarım,
Denebunu.com Aralık Sayısı kutum geldi. Paketini acele ile mundar etmişim içindekileri hemen göreyim diye ama çok hoş yılbaşı kar teması paket hazırlamışlar çok beğendim.Bana 2 adet Kotex,3 adet Urban Care bunların içinde kremi,şampuanı ve maskesi vardı.Gene bir Urban bukle belirginleştirici köpük,birde çikilata daa göndermişler sağolsunlar Eti aşk tadında. Bunlardan sadece hemen çikolatamı yedim harikaydı beni alıp aşk diyarlarına götürdü mutluluk hormonumu da alır almaz buraya yazayım dedim hemen çünkü bu kutuyu merak edenler olur şimdi diye.

   Diğer ürünleri kullandıktan sonra da yazı eklerim şimdilik sizin yorumunuz nedir ve size hangi ürünleri geldi ?

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder