L'ORÉAL Casting Creme Gloss - Kişisel Blog

26 Kasım 2016 Cumartesi

L'ORÉAL Casting Creme Gloss

     Saçım çok ince ve çok dolaşık olduğu için bu saç boyasını denemeye cesaret ettim aslında sırf içindeki arı sütlü balsamı için bile aldım diyebilirim. Amonyaksız olduğu için hiç düşünmeden aldım. Karamel 732 numaralı boyayı aldım aslında rengi benim için çok da önemli değildi önemli olan saçımı yumuşatmasıydı. 
     İçinden oksidan kremi,boyası birde bakım kremi çıktı. Saçımın tamamına uyguladım. 20 dakika beklettim. 

Hemen hemen aynı rengi tuttu diyebilirim ve saçlarım yumuşacık oldu buda beni yeterince mutlu etmeye yetti.
     Not; süslü sözlükte saçım dökülüyor diyenlere, bende dökülme olmadı öyle aşırı derecede.
Fiyatı da Watsons indiriminden 13,90 a aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder