Kirpik nasıl uzatılır? - Kişisel Blog

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Kirpik nasıl uzatılır?

     
     Herkesin derdidir kısacık kirpikler tabi doğuştan takma kirpik gibi up uzun kirpiklere sahip değilseniz. Kimileri de doğar doğmaz anne sütü damlatınca çocuklarının uzun kirpiklere sahip olacağını düşünür. Doğal yöntemlerle uzatmak istiyorsanız doğal yağlar ve vitamin E kullanın yok ben uğraşamam diyorsanız ipek kirpik yöntemi var ki hiç önermiyorum bile.
  
     Ben birçok yerde bulabileceğiniz birçok yağın ve vitamin E ilaveli bakım yağını kullanıyorum(gratisten almıştım) her gece yatmadan önce ilk önce yüzümü yıkıyorum daha sonra kirpik tarağıyla fırçalıyorum bu işlem kirpiklerin kan akışını uyarıyor ayrıca masaj da yapabilirsiniz tabi. Kirpik yağının ucundaki rimel sürerken sürülen aparatı bulunuyor. Herkesin uzun kirpiklere sahip olmasını dilerim :) 



     Daha yeni başladım up uzun kirpiklere sahip olunca tekrar deneyimlerimi sizinle paylaşacağım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder