Slazenger Erkek Parfümü

00:08 Elif Sağlık 18 Yorumlar

Neden dünyanın en güzel parfümleri erkekler için üretiliyor anlamış değilim :) Hele kalite kokanları var ki oradan 5 dakika önce geçmiş olsa bile kokusu orada kalıyor. Hepimiz tek başına sonsuza kadar yaşamayacağından vardır illaki bir partneri diye düşünüyorum. Özellikle doğum günleri ve yıl dönümlerinde muhakkak bir tane alınmıştır. Bir de uzak doğu ülkelerinden birinde parfüm almak hakaret anlamına geliyormuş, bunun sebebi de "Sen kötü kokuyorsun al sana bir parfüm aldım da güzel kokarsın belki" anlamına gelmekteymiş. Bence hayli bir ilginçmiş. Bende ilk defa parfüm aldığımda acaba öyle mi düşünür demiştim fakat neden öyle olsun ki koku insanı etkileyen çok önemli bir unsur. Tanıdığım çoğu kişi sürekli aynı markada kalıp duruyor onu fark ettim. 

 Uygun Fiyatlı Etkili Parfümlerden 

 Kardeşime, basketbolda başarı gösterdiği için bu parfümü ona almıştım. Henüz yaşı küçük olduğu için pahalı markalardan almak çok mantıksız geldi. Kokladığımda kokusu çok hoşuma gitti, uygun fiyatlı olmasına rağmen muhteşem dedim. 

 Gene de söylemeden geçmek istemiyorum en beğendiğim erkek parfümleri armani ve burberry. 

 Sizlerin sevdiği parfümler neler :D

18 yorum:

  1. ben çok bilmiyorum açıkcası, ama cidden hoşlar... :)

    YanıtlaSil
  2. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil
  3. bu parfümü seviyoruz vallahi :)

    YanıtlaSil
  4. Slazenger'ı bittikçe alıyorum gerçekten çok güzel kokusu..

    YanıtlaSil
  5. Çok farklı farklı kültürler var işte.. :)
    Bu parfümün kokusunu hiç bilmiyorum ama çok merak ettim burada görünce. Bi bakmak lazım.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Ne kadar çok kullananı varmış meğersem :))

      Sil
  7. Kokusunu merak ettim kuzum :) Ben de abimin parfümlerini kullanarak geçirdim lise yıllarımı :D Emeğine sağlık balım :)

    YanıtlaSil
  8. Haklısın canım, benim de çoğu zaman erkek parfümleri daha çok hoşuma gidiyor :D

    YanıtlaSil
  9. Nice post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ay bir sürü kız da erkek farfümü kullanır kiiii :)

    YanıtlaSil
  11. Really good products! Love it so much!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  12. Interesting post!
    Have a lovely day, dear!

    YanıtlaSil
  13. Güzel kokuyorsa benim için tamamdır 😀

    YanıtlaSil