Sleek Attitude Ruj İncelemesi - Kişisel Blog

1 Temmuz 2017 Cumartesi

Sleek Attitude Ruj İncelemesi


   Fark ettim ki mat rujlar dudağımın yapısını değiştirdiği için görüntümü değiştiriyorlar. Bende bu tarz rujlara yönelmeye başladım. Sleek makeup, makyaj kozmetiği konusunda çok başarılı bulduğum markalardan bir tanesi. Günlük makyajlarımda kullandığım rujlar genellikle nude, gül pembesi ve şeftali tonları olduğu için. Özel günlerde veya iddialı makyajlarımda kullandığım bir ruj. 


  Yapısı çok yumuşak ve kalıcı. Sürdükten sonra peçete öperseniz daha güzel duruyor bir de :)
İçerisinde shea yağı, hindistan cevizi yağı ve Vitamin E bulunuyor. Böyle besleyici rujlara da ayrı bir hastayım :) Gün sonunda dudaklarımı sildiğimde adeta bakım yapmışım gibi yumuşacık oluyorlar ve hiç kurumuyorlar. Bendeki rengi 1012 Attitude. Anlamı tutum demekmiş.


 Swatch olarak bu şekilde vişne rengi veya patlıcan moru şeklinde tasvir edebilirim. 

11 yorum:

  1. Nasıl güzeş bir renktir o bayıldım, nemlendirici hem de mat olması gayet iyiymiş. Güşe güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat değil yalnız :) Mat rujları sevmemeye başladım dedim

      Sil
  2. I have nude lisptick from thsi series)
    KireiKana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ow this lipsticks are awesome isn't it :)

      Sil
  3. Rengi de çok mu çok güzel ama :)!

    YanıtlaSil
  4. Rengine ben de bayıldım belli ki kuru bir ruj da değil.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir renk tam benlik 😊

    YanıtlaSil