H&M Makyaj Süngeri - Kişisel Blog

12 Temmuz 2017 Çarşamba

H&M Makyaj Süngeri


 Şunun tatlılığına bakar mısınız yahu ! Ne kadar ponçik ve tatlı bir şey :) Makyaj süngerim olduğundan dolayı almak istememiştim fakat görüntülerine de dayanamıyordum. Daha sonra süngerimde yeşil noktalar görünce küflendiğini falan düşündüm. Hemde 1 seneyi geçince yeni sünger alayım dedim. Daha önce aldığım gibi pahalı bir sünger almayı düşündüm ve vazgeçtim o kararımdan. Sonuçta ikisi de aynı işlevi görüyor. Elektronik eşya almıyoruz ya :) Belki öbürü daha iyi dağıtır daha az ürün emer bunlar çok ufak ayrıntılar zaten.

Çok yumuşak 
 O kadar yumuşacık ki böyle elime alıp sıkasım geliyor :) İlk ambalajında sert görünebilir fakat ben yıkadıktan sonra biraz daha hacmi arttı, büyüdü. Yüzüme dağıttığım zaman çok iyi dağıttı.

Kesinlikle fazla ürünü emmiyor
 Her H&M süngerinin aynı olacağı anlamına gelmiyor. Kimileri çok fazla ürün emdiğini söylemiş. Fakat bu sünger gerçekten fazla ürünü emmiyor. Ben çok memnun kaldım.

 12 TL civarı bir fiyata aldım. Kesinlikle öneriyorum. Kutusundan çıkarmayı düşünmüyorum. Bir nevi saklama kabı görevini görüyor, hem daha az bakteri riskini oluşturmuş olur. 

13 yorum:

  1. bende aaldım bu şeker şeyden ama daha kullanmadım , hafta sonu bir bulup kullanmaya başlayayım...

    YanıtlaSil
  2. fazla ürünü emmiyorsa süper :)!

    YanıtlaSil
  3. Sevimli görünüyor ama ben makyaj yapmadığım için işime yaramaz tabi.

    YanıtlaSil
  4. Odamın bir köşesine süs olarak koyardım bunu herhalde :) İyi günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  5. I have a sponge like this, but I buy at the H&M. It's very fluffy and soft. I love the bunny what you put in the sponge. ^_^

    YanıtlaSil
  6. ambalajı çok tatlış :D

    YanıtlaSil
  7. This looks pretty good.
    Have a nice day! :)

    Kathy's Delight / Instagram / Facebook

    YanıtlaSil
  8. weoow! this sponge has a very cute box)

    YanıtlaSil
  9. Wow! So cute! Love it :)

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  10. Aynısından benimde var. Kesinlikle çok memnunum :)

    YanıtlaSil