Game Of Thrones Online Nasıl İzlenir ? - Kişisel Blog

16 Temmuz 2017 Pazar

Game Of Thrones Online Nasıl İzlenir ?


 Koyu bir Game Of Thrones hayranı olarak uzun bir zaman 7'inci sezonun çıkmasını bekliyordum. Tabi benim gibi birçok kişi de bunu bekliyor. 

Türkiye'deki sitelerden yasaklandı 
 Canlı olarak Sadece digitürk kanalından izleyebiliyorsunuz fakat ücretli olması birçok hayranını üzdü. Benim dahil evimde digitürk yok. Çok da karşıyım zaten. 

Game of Thrones Saat Kaçta başlıyor ? 
 Türkiye saatleri ile 17 Temmuz 2017 04.00 sularında yani sabahın körü ben bu diziyi izlemeden uyumam :D 

 Peki nereden izleyeceğiz o zaman ?
 Torent sitesinden izlendiğini duydum fakat bir bilgim yok. Onun haricinde ben Live Stream canlı yayın yapan kanallardan izleyeceğim. Linki burada.

Alt yazı olarak nereden izleyeceğiz ?
 Game of Thrones hayranları bilir alt yazısını meşhur Eşek Herif yapıyor onun da twitter adresini Burada. Sitesini takip ederseniz çeviri yapacağı linki de atacaktır. 

 Ben alt yazıyı beklemeyeceğim ve direk izlemeyi planlıyorum İngilizce de olsa az buçuk bir şey anlarız herhalde :D 

32 yorum:

  1. Çok sevdiği bir dizi olunca insan izlemek için illaki bir yolunu bulur. Senin gibi 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) İnsanın ulaşamayacağı şey yoktur yeter ki istesin ama di mi

      Sil
  2. Bu dizilerin yasaklanması çok kötü oldu yaa..Prison break'i izleyemiyorum ben de :'(
    Dizini rahatça izleyebilmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Interesting post!
    Have a nice day, dear!

    YanıtlaSil
  4. Eskiden ücretsiz rahat rahat izliyorduk ne güzel, şimdi bütün güzel diziler digitürk ve blu tv de :/

    YanıtlaSil
  5. eşek herif çeviriyi bıraktı diye bir şey duymuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son yazısında herkesi meraklandıracak bir yazı bırakmış bakalım göreceğiz :)

      Sil
  6. Çok ünlü bu diziyi hiç bilmiyorum ben.Gençler arasında çok yaygın sanırım.Keyifli izlemeler :)

    YanıtlaSil
  7. işte aradığım yazı :) koyu bir got hayranı olarak :)

    YanıtlaSil
  8. düzenli izlemiyom ben de :)

    YanıtlaSil
  9. Can't wait to see the episode tonight. Wishing you a lovely new week. xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    YanıtlaSil
  10. Vay be Game Of Thrones izlemek de parali oldu:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :( Ama Stream sitelerinden online izledim ben linklerini de attım oradan izleyebilirsiniz sizde

      Sil
  11. I have never seen the Games of thrones;)
    www.evelinebison.pl

    YanıtlaSil
  12. Ben de Eşekherif'in çeviri yaptığı siteden hemen izledim. Malum bu tür dizileri o gün izledin izledin yoksa hemen telif hakkından dolayı kaldırıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle zaten linkini hemen attı indirin diye :D Ben çok sabırsız olduğum için direk yayınlar yayınlanmaz HBO dan canlı izledim

      Sil
  13. Hiç izlemedim bu diziyi, ufaklıktan fırsat kalmıyor ki. Biz Pepee, Niloya, Caillou, Harika Kanatlar falan izliyoruz :)))

    YanıtlaSil
  14. Live Stream akıllıca fikir.. :)) izleyebiliyon mu bari?

    YanıtlaSil
  15. Thanks a lot :D

    I don't watch the serie, but seems to be super interesting my dear

    NEW OUTFIT POST | Only You Can Decide
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  16. Game of thrones izlemiyorum yaşıyorum..Starklari kendi ailem gibi görüyorum benim gibi olan var mıdir acaba

    YanıtlaSil
  17. game of thones a sende konuk oyunvu ol madeeeemsiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa keşke :D Sanırım dünyalar benim olurdu :D

      Sil
  18. Şahane bir yazı olmuş, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil