Dove Kırık Uçlara Karşı Şampuan - Kişisel Blog

13 Temmuz 2017 Perşembe

Dove Kırık Uçlara Karşı Şampuan


  Aslında çok da kırık uçlara sahip değilim çünkü çok güzel bakıyorum saçlarıma. İleride saçlarıma nasıl baktığım konusunda bir yazı yazarım :) Dove şampuanını eskiden yapısını beğenmediğim için almazdım fakat şu an büyük bir değişikliğe uğrayarak beni etkiledi. Saç derim sadece alıştığı şampuanları kabul ediyor o yüzden kararsız kaldım kullanırken. Kardeşim kullanıyordu bu seriyi ve bana kesinlikle almamı söyledi. Bende denemek istedim. 

 Saçlarımı güçlendirdi 
 Saçlarım ciddi anlamda güçlendi. Reklamlarda görürüz ya hani saçlarını çekerler nasıl güçlü olduklarını göstermek için benimkide o derece güçlendi çünkü hissedebiliyordum saçlarımın yapısının değiştiğini. 

Yumuşacık oldular 
 Normalde genellikle saç kremi kullanmadan çıkmam çünkü saçlarım çok ince telli olduğu için hemen dolaşırlar. Bu şampuanı tek kullanmam bile yetti. Pamuk gibi yaptı çok sevdim :)

Kokusu muhteşem
 En beğendiğim özelliklerinden bir tanesi de kokusunun çok güzel olması. Benim saç yapımdan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama saçlarım çok güzel kokar bende psikopat gibi alır koklarım saçlarımı :D

 Sizin kullandığınız şampuanlar neler ? ;) 

9 yorum:

  1. benim annem bu şampuanı çok sever ve kullanır ben de zaman zaman ondan otlanırım .... :) severiz kendilerini ...

    YanıtlaSil
  2. Şampuan konusu,saç konusu en sinir olduğum yanım,zayıf noktam gibi :D Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım doğru şampuanını bulursun o halde belki saç yapını söylersen yardımcı olabilirim sana :D

      Sil
  3. Saçlarım sıcakların da etkisi ile epey bi zayıfladı. Dove şampuan kullanmıştım daha önce. Kırık uçlara karşı etkili olanı da deneyeceğim. Teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler
    www.webicix.com

    YanıtlaSil
  5. This brand looks attractive! Dove products are always very delicate

    YanıtlaSil
  6. Dove şampuanları saçıma bir türlü iyi gelmedi. Belli bir süreden sonra kepek yapmaya başlıyor neden bilmiyorum. Ama seveni de bir o kadar çok. Güzel yazı olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil