Adidas Süperstar Ayakkabı

00:42 Elif Sağlık 23 Yorumlar


  Yazdığım dilek listemde ilk sırada olanı sonunda almış bulunmaktayım. Yazısı burada. Huyumdur, istediğim şeyi mutlaka alırım :) 

 Yıllardır değişmeyen klasik seri 
1970 Yıllarında aslında basketbol ayakkabısı olarak piyasaya sunulmuş. Daha sonra dünya gençliğinin çok severek aldığı bir klasik ayakkabı haline gelmiş. Bir de klasikler indirime girmez arkadaşlar. Google'da arama motoruna yazdığımda çıkan sonuç buydu. 



Orijinal deri 
 Zaten basketbol ayakkabısı olarak üretildiği için ön tarafına dikkat ederseniz çok sert bir yüzey alanına sahip. Bu da çeşitli darbelerden ve yırtılmalardan koruyor. Su geçirmez özelliği deriden kaynaklı olarak geçirmese de siz gene de sudan uzak durun derim :) 

Hayatımda gördüğüm en rahat ayakkabı
 Benim için ayakkabı her şeyden önce gelir. Ayak sağlığımızı ihmal etmemeliyiz. Tabanlığı ve iç astarının çok rahat ve konforlu biçiminde tasarlanması benim çok hoşuma gitti. Adeta pamuğa basıyormuş hissini veriyor. 

Sağlıksız ayakkabının gazabı
 Sağlık demişken benim kardeşim aldığı bir ayakkabı yüzünden mantar kaptı. Dikkat etmek lazım. Bir diğer arkadaşım sürekli çakma ayakkabılar aldığı için hem çabuk yırtılıyordu hem de çabuk kirleniyordu. Yılda 5 ayakkabı değiştireceğine gidip sağlam orijinal alabilirdi. Bende özel günler hariç hiç topuklu ayakkabı veya babet giydiğim olmamıştır. Rahat edemem ki. Rahatlık benim kanımda var bir kere ;)  

 385 Tl'ye boynerden aldım. Dediğim gibi ayağınız rahat etsin, yıpranma süresi kısa olmasın yeter.  

23 yorum:

  1. Güle güle kullan canım bu tarz ayakkabiları bende seviyorum 💕

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabi dedin mi akan sular durur :) gle fle kullan

    YanıtlaSil
  3. Marka konusunda takıntım yoktur. Telefon alırken bile markasına değil özelliklerine bakarım. Ama adidas konusunda söylediklerinize katılıyorum. Ayak sağlığınızı düşünüyorsanız mutlaka paraya kıymalısınız. Pahalı geliyor olabilir ama bir kaç sene belki de başka bir ayakkabıya ihtiyaç duymayacaksınız. Alışveriş mantığı bunu gerektiriyor zaten..Ucuz mal alacak kadar zengin değilim;) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ayakkabıyı senelerce kullanan birisi olarak alın aldırın :D

      Sil
  4. Lise yıllarımda vazgeçemediğim modeldi kuzummm ve şu sıralar tekrar bu modelde bir ayakkabı alma düşüncem var :)) Güle güle giy bitanem benim, listeyi en kısa sürede tamamlaman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence almalısın kuzum o kadar güzeller ki hepside :)

      Sil
  5. I love your shoes!! Have a great week ahead! <3
    xx
    Shivangi
    www.outoncatwalk.com

    YanıtlaSil
  6. Güzel olmuş sevindim adıma. Gerçekten güzel bir ayakkabı. Ben de severek kullNıyorum. Güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim, sizi de bloguma bekliyorum izlemeye alırsanız sevinirim :)

    http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. ;)

    Lindo tênis!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    YanıtlaSil
  9. Kızımla super star hastasıyız. O hologramlı istiyor ben de metalik. Alıcaz kıza da benimki bekler.

    YanıtlaSil
  10. Great post and beautiful shoes!
    Have a nice day, dear!

    YanıtlaSil