Su Terapisi

23:09 Elif Sağlık 13 Yorumlar


   Vücudumuzun %70'inin su olduğuna bakarsak. Su ile bağlantımızı anlayabiliriz. Adem topraktan, Havva ise Adem'in kaburgasından yaratıldı. Daha sonra küçücük kan pıhtısı ile bizler var olduk. Dünya 7 günde yaratıldı. Yeryüzü yanarken soğuması için tonlarca su ile dolduruldu. Gene ilk canlılar su ile oluşmaya başladı. Suyun (DMT) yani Ruh molekülü ile bağlantısı olduğunu düşünüyorum. Birçok din arınmak için gene suyu kullanılır. Yahut nedir bu suyun mucizesi ? 

İyileştiriyor
Her maddenin enerjisi olduğunu bilmeyeniniz yoktur sanırım. İşte suyun enerji alanı ve yaydığı atom altı parçacıkları saf frekanslardan oluşuyor. Bu da demek oluyor ki suyun arındırıcı etkisi var. Eğer su ile temas ederseniz ruhunuz enerjiden etkilenecek ve huzurlu olacaktır. 

Deney  
Dr.Masaru EMOTO yaptığı bir araştırmasında suya "Sevgi" diyor ve su kristalleri çok güzel bir şekilde diziliyor. Gene "Nefret" diyor ve bu sefer su kristalleri şekilsiz ve biçimsiz bir hale bürünüyor. Burada durulmak istenen nokta "asıl olan niyettir". 


 Vücudumdaki şifayı keşfettiğim zaman suyun gücü beni inanılmaz derecede etkiledi. Örneğin eğer bedenim su ile temas etmez ise ruhum huzursuz oluyor. Enerji alanım daralıyor ve etkin olamıyorum. Kötü hissettiğim zaman kendimi suya atarım. Ruhsal çöküntümü giderir. Gene hasta olduğum zaman suya "Beni iyileştirir misin" derim. Çünkü suyun enerjisi var kanıtlanmış bir durum deli falan değilim yani. 

Kısacası su benim için sadece sizin bildiğiniz temizlenmek değil. Benim için çok derin anlamları ve sırları var. 

13 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum, su sadece temizlenmek için değil. Dinginleştiriyor, negatiflikleri oraya atıyormuşuz gibi hissettiriyor e zaten vücudumuzda da bolca var, bir su aşkımız var yani doğuştan :)

    YanıtlaSil
  2. İçmeyi ihmal ettiğimiz çok özel hayat içeceği....

    YanıtlaSil
  3. İhmal etmemiz gereken hayat kaynağımız :)

    YanıtlaSil
  4. Bu nedenle abdest temizliktir iste :) günde 5 kez ariniyod ve sakinlesiyoruz 😁

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarına canı gönülden katılıyorum canım. Suda olmak, suyla temas halinde olmak beni de çok rahatlatıyor. Öyle ki ne zaman mutsuz olsam kendimi suda bulurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimize benzediğimiz ne kadar da belli :D

      Sil
  6. O deneyi duymuştum. Ruhsal çöküntüyü gidermesi için ise hiç kullanmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendinizi kötü hissettiğiniz zaman havuzda yüzebilirsiniz. Faydasını göreceksiniz

      Sil