Seba Med Güneş kremi | Yanlış Bildiklerimiz

22:17 Elif Sağlık 30 Yorumlar


   Yazın eksenlerin dönmesi ve güneş açılarının daha geniş alması ile zararlı ultra viole ışınlarını da beraberinde getiriyor. Fark ettim ki aslında birçoğumuz bu zararlı ışınlardan yanlış korunuyor. 

Peki nedir bu yanlış bildiklerimiz ?
 -Güneş kremini sürünce korundum yaşasın :)
Hayır efendim yok öyle bir dünya. Güneş kremleri zararlı ışınları tamamen yok etmez sadece absorbe görevini görerek daha aza indirir. 

-50 spf alırsam daha çok korunurum.
Öyle birşey de yok. Çölde yaşamıyoruz sonuçta. 30 spf de alsanız aynı görevi görecektir.(Bulunduğunuz ortam 30 derecenin üstündeyse 50 spf alınız,fakat 30'un altında ise 50 spf almanın mantığı yok) 

-Aman güneş kremi olsun yeter.
Herkesin cilt tipi farklıdır. Esmer tenliler bronz güneş kremini tercih ederken, beyaz tenliler daha çok özen göstermeli ve hassas cilt tipine uygun alınmalı.
Aynı zamanda yüz ve vücut için de ayrı kremler alınmalı. Kimi zaman yüze sürülen güneş kremleri yağlanma ve sivilce yapabilir.

-Dudağım korunmasa da olur.
Niye onların özel kalkanları mı varmış :) Özel olarak satılan ürünler ile dudağınıza da bakmayı ihmal etmeyin. 

-Gölgedeyim korundum güneşten.
Eğer çok kapalı bir odanın içerisinde değilseniz. Işınlar yansıyarak sizi bulabilir. Yani gölgede olmanız dahi işe yaramayabilir. 

Gelelim Ürün Yorumuma :)

 Öncelikle paraben içermiyor. Buda bence çok dikkat edilmesi gereken bir konu. Biliyorsunuz ki paraben kanser riskini artırabiliyor. ph değeri 5.5 yani cildin normal düzeyde olması gerektiği gibi. Sprey şeklinde sıkılması çok rahatlık sağlıyor. İçerisinde Vitamin E bulunuyor ve cildimizi besliyor. Kesinlikle su geçirmiyor bu yüzden temizlerken baya sabunla yıkamanız gerekiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş. Çok Yönlü olduğu için hem yüze hemde vücut için kullanılabiliyor.

-UVA ve UVB ışınlarını süzer, cildinizi tahrişlerden korur.
Benim cildim çok hassas olduğu için 
-Bisabolol içeriyor.
-İçeriğindeki inülin ve lesitin sayesinde esnekliği  korur ve cildimizi yumuşatır.
-Provitamin B5 ile cildimizi canlandırır.
-Yapışkan gibi değil, beyaz kalıntı dahi bırakmıyor.
-En önemli özelliği yağsız ve alkol içermemesi.


Kullanım şekli

 İyice çalkadıktan sonra sıkılır. Güneşe çıkmadan 20 dakika önce sıkılması gerekiyor.

 Benim en çok memnun kaldığım güneş kremlerinden biri. Her yaz alırım. Eczaneden ve mağazalardan temin edilmesi ve bulması da çok kolay tatil yerlerinde özellikle.

30 yorum:

  1. İyi oldu bu bilgi bende iyi bir güneş kremi arıyordum denk geldi ne güzel 😊 aklımda kalsın bu teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kaliteli bir üründür hem faydalı da üstelik :D

      Sil
  2. Güneş benim cildimi çok kırıştırdı:((Ankara'nın yazın güneşi malum:( o yüzden çok faydalı bilgiler ben şapka, güneş gözlüğünü de kimse ihmal etmesin diyorum. Çok teşekkürler, güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
  3. Looking good dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    YanıtlaSil
  4. 50+ koruma faktörü ve tentenin altından çıkamayan bir Beyda. Teleme peyniri gibi olunca korunmak kaçınılmaz. Ama maalesef 30 faktör bende bir işe yaramıyor. 1.derece güneş yanığı oluyorum.

    YanıtlaSil
  5. Thanks a lot :D

    Seems to be an amazing product!!! I need to try

    NEW TIPS POST | 15 TIPS to FOLLOW BEFORE You Go To the SALES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  6. Sebamed güzel ürün.Bu arada takip ettim sanıyordum meğer takip etmiyormuşum :( Kusura bakmayın,aldım takibe :)

    YanıtlaSil
  7. Perfect to summer!
    xoxo

    sosweetgirlythings.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  8. Hola guapa,te acabo de leer en mi blog te sigo de vuelta. Seguimos en contacto.
    Besos!

    YanıtlaSil
  9. Hola guapa,te acabo de leer en mi blog te sigo de vuelta. Seguimos en contacto.
    Besos!

    YanıtlaSil
  10. hakikaten güneş benim de cildimi bozuyo..:) yüz kremi hiç kullanmadım ama tavsiyelerine uymaya çalışıcam..faydalı bilgiler olmuş..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. It seems to be good product :)
    www.evelinebison.pl

    YanıtlaSil
  12. It seems to be great!

    Have a great day <3
    http://demantanosofa.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  13. Olá!!

    Gostei muito de conhecer o produto e o seu blog. Muito lindo aqui.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    YanıtlaSil
  14. That seems to be a lovely product.
    Have a good evening

    YanıtlaSil
  15. Çok samimisin, sıcaksın anlatım şeklini çok beğendim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özgün olmaya çalışıyorum

      Sil
  16. Süper bir paylaşım olmuşşş :) ;)

    YanıtlaSil
  17. Thanks for your comment. I could not publish it because it makes a "error", but thank you anyway.

    YanıtlaSil
  18. Hi, thx for the comment in my blog now i´following your blog
    interesting cream
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  19. NIce post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Sebamed markasının güneş koruyucusunu bir süre önce çocuklarım için kullanmıştım. Bu yıl kullandığım farklı markalar var ancak önümüzdeki yıllar için aklımda olsun:)

    YanıtlaSil
  21. heeeey tımaaaam saoooool oleeeey :)

    YanıtlaSil
  22. Bu markanın yüz için güneş kremini kullanmıştım balım ve beyaz kalıntıları yüzünden sevememiştim. Bunu merak ettim canım, emeğine sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerleri bırakıyor mu bilmiyorum fakat bu ürün bırakmıyor :) Hatta bütün sülalecek denendi :))

      Sil