Maybelline Lash Sensational Mascara

15:39 Elif Sağlık 65 Yorumlar


   Maybelline One by One maskarasından sonra sanırım en sevdiğim maskaram olmayı başardı :) Rengi ve yapısı o kadar çok hoşuma gitti ki bayıldım. Fakat değinmek istediğim bir konu var o da maybelline bu ürünleri test ederken malesef ki tavşanların gözünü kullanıyormuş :( 

Özellikleri 
 Kıvrımlı yelpaze etkili fırçası sayesinde en uç noktalara kadar ulaşmayı vaat ediyor. Ki başarıyor da bence. Dolgun,uzun ve hacimli kirpiklere ulaşmanızı, hayallerinizdeki gibi kirpiklerinizin olacağını söylüyor. 


Fırçası bu şekilde. Plastikten yapılmış fırçalar bana göre kirpikleri yapıştırıyor. Ama olsundu :) Fark ettiyseniz bazı kenarları kısa bazı kenarları da uzun. Bu özelliğinin sebebi ulaşmayan kirpikleri bile tarayıp dolgunlaştırmak. 


  Sonucunu da paylaşmasam olmazdı. Sürmeden önce pudra sürdüğümü söylemiştim. Burada biraz kalıntıları kalmış kusura bakmayın :) Pudra kalan nemi emdiği için kirpiğinizdeki yağı yok ediyor. Böylece kirpiğimi daha çok uzatabiliyorum. Ben çok beğendim bence baya uzatıp hacimlik verdi. Bir de bu serinin waterproof yani su geçirmeyen özelliği olanı var fakat ülkemizde bulunuyor mu bilmiyorum. Bulursam onu da alacağım. 

65 yorum:

  1. Güzelmiş denemeyen bi ben kaldım heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende herkes çok övdüğü için almak istedim. Övmekte haklılarmış :D

      Sil
  2. Bu ürünü severim ben benim kirpiklerimi yapıştırmıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benimkini de fazla yapıştırmadı ama bomba ürün big adlı sarı maskarası ile geliyormuş :D

      Sil
  3. Maybelline mascaras are basically good but this one has great brush which makes it easier for bottom lashes applicator <3
    Would you like to follow each other?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) lash Sensetional'ı uzun zamandır bende severek kullanıyorum gercekten ayrılmaz parcalarımdan oldu :) Takipteyim cnm bende bekliyorum muhakkak:) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Lovely post! I'm following you
    xx

    YanıtlaSil
  6. Bu markanin rimelleri genelde basarili oluyor, iyikide oluyorlar. Fiyatina gore muthis bi kurtarici gercekten.

    YanıtlaSil
  7. Ya benim en sevdiğim maskaram :)

    YanıtlaSil
  8. "maybelline bu ürünleri test ederken malesef ki tavşanların gözünü kullanıyormuş :( "
    😢😢 ben takıldım buraya :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle canım gözlerimizde reaksiyonlara sebep olup olmadığını öğrenmek için yapıyorlar bunu

      Sil
  9. Great post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. That mascara is one of my favorites! Btw your lashes are fabulous :)
    Would you like to follow each other ? Let me know: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. I like maybelline and love their mascaras the most. Great review.
    I just followed your lovely blog (#178). Please follow back and stay in touch.

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  12. Thanks a lot :D

    sounds amazing my dear. So fantastic result!!! I really love this kind of complete reviews!
    I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW DECOR POST | 7 Steps to Let Your Closet Impeccable and Organized!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    YanıtlaSil
  13. I followed you back! Keep in touch :D

    YanıtlaSil
  14. Great review, dear!
    This product looks very nice!
    Have a nice weekend!

    Moj mali kutak

    YanıtlaSil
  15. I also like this mascara.
    Have a pleasant sunday.
    Nancy :)
    OrangeCosmetics

    YanıtlaSil
  16. Nice post, it looks like a great product (:

    CM | XIII.

    YanıtlaSil
  17. Great post :))

    Would you like follow each other? If you like please lieve comment on my blog :))
    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  18. Günlük olarak çok severek kullandığım bir maskara.Temizlenmesi dışında tüm özellikleri iyi bence♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum herkes zor temizleniyor demiş fakat benimki kolay çıkıyor

      Sil
  19. Great post dear, and amazing pictures <3

    YanıtlaSil
  20. I know this mascara because I used it so many times. I like it especially for the brush, so comfortable to use.
    Wish you a fantastic evening.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    YanıtlaSil
  21. Kuzummm maybelline maskaraları ile savaş yaşıyorum ben genellikle fakat bunu merak ediyordum ve görsellerde beklediğimden daha güzelmiş :)) Pudra yöntemine ise bayıldım, öpüyorum çok bebeğimm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺ Canım benim evet öyle fakat bende sonuçtan memnun kaldım

      Sil
  22. Great post! I like this product and this mark :)

    Inspiration by Linda

    YanıtlaSil
  23. Rimellerde kıvrımlı fıçası olanları daha rahat sürebiliyorum.Maybelline maskarayı merak ettim.Sağlıkla iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle sanki daha rahat sürülüyorlar ☺

      Sil
  24. Oi, Elif!

    Obrigada! ;D

    Quero testar essa máscara!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eu acho que você deve definitivamente tentar mel ☺

      Sil
  25. Son aldığım üç rimel de hayal kırıklığı
    Rimmel London , Avon, Flor mar
    Hepsini bir arada kullanıyorum ben de
    http://nilsgirls.blogspot.com.tr/ değişen bloğumun adresi.
    Eski bloğum artık silindi.

    YanıtlaSil
  26. es una maravilla, me encanta!
    Muchas gracias por tu comentario en mi blog guapa, te espero por mi nuevo post, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  27. I love this cosmetics my dear

    YanıtlaSil
  28. Geçenki anneler günü indiriminde maybelline maskaralarına bakıyordum ama seçim yapamamıştım keşke alsaymışım bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke alsaymışsınız :D Olsun bir sonraki indirime artık

      Sil
  29. Great review.
    I'm following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  30. Personally I wasn't pleased with that mascara, so glad to hear your opinion.
    I followed you back, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  31. Gezdigim blogların çoğunda maybelline maskara tavsiyeleri okuyorum. Kendi blogumda dahil olmak üzere. Bende uzun süredir kullaniyorum arada başka ürünlerde denedim ama maybelline bu işi yapıyor. Paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  32. Bende daha denemedim yazacaktım ama tavşan olayı kafamı kurcaladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle fakat kullanmam da diyemiyorum :(

      Sil
  33. Tavşanları kullandığını bilmiyordum. Maybeline almıyordum zaten, artık hiç almam.
    Kirpiklerinize mi pudra sürüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle kirpiklerime sürüyorum güzelim :)

      Sil
  34. Epeeey zor temizlense bile yedekleneceklerimde yerini aldı :) Benimde yazı listemde merakla yazmayı bekliyorum <3 Eline sağlık :*

    YanıtlaSil
  35. Merhaba;
    20'li yaşlarımda tanıştım Maybelline markasıyla, ürünlerini çok severim. Bu ürünü kullanmadım ama sayenizde tanıdım :) Kozmetik listeme not aldım. Teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil