Maybelline Falsies Push Up Angel Maskara

00:53 Elif Sağlık 18 Yorumlar


   Aradığım maskarayı buldum sonunda :) Kirpiklerime en iyi gelen maskaradan bahsetmek istiyorum. Uzun deneyimlemelerim sonucu anladım ki bir maskara ne kadar çok ihtiyacınıza hitap etmek istiyor ise o kadar çok kimyasal kullanılıyor. Buda kirpiğimizin ve sağlığımızın bozulması demek. Mor renkli olmasının bir sebebi olduğu düşünüyorum. Tüketicinin ilgisini çekip ürünü almaya daha çok teşvik ediyor. Ben bayıldım çünkü. 

Özellikleri
 -Uzunluk veriyor
 -Az da olsa hacim veriyor
 -Takma kirpik etkisi yaratıyor
 -Kesinlikle topaklanma yapmıyor


 İlk defa fırçasını gördüğüm zaman çok değişik gelmişti. Hatta bu ne ya demiştim :) Yanılmışım. Sizde öyle düşünüyorsanız ve ben kullanamam diyorsanız kesinlikle almalısınız. Özel olarak takma kirpik etkisini yaratmak ve uzatmak için tasarlanmış. 

Uygulanışı 
Dediğim gibi fırçası biraz garip ve zor gelebilir fakat hiç de öyle değil aslında.
-Taraklı kısmı tam kirpiğinizi tarayacak şekilde gelmeli ve en dibinden başlayarak sağa sola doğru hareketler ile sürülmeli.

Not
Ben genelde bütün maskaralarımın içine 1 damla E vitamini damlatıyorum. Böylece kirpikleriniz hem güzelleşecek hemde bakımını yapıp sağlıklı uzayacaklardır. 

 Birde bunların waterproof (su geçirmez) olanları var fakat önermiyorum. Çünkü çok sert yapılı ve zor çıkıyorlar. 

Kesinlikle tavsiyemdir. 



18 yorum:

  1. Bende dolgun ve kıvrık kirpikler seviyorum, sanırım tek bir rimelde bunu bulamicam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline sensational var fakat çok kirpik döktüğünü söylediler

      Sil
  2. ben bu tarz fırçaları kullanamıyorum yüzüme bulaştırıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Aradığım maskara olabilir mi acabaa diye düşündüm şu an bende deniycem :) Bu arada e vitaminini bilmiyordum etkisi de varmış demek ki uygulamak lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Great mascara thanks for it
    Kisses

    YanıtlaSil
  5. Bende de var bundan, denemek için sabırsızlanıyorum ama muhtemelen ben ekstra bir rimel daha kullanırım çünkü hacim çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle ama biraz böyle takılcam :D

      Sil
  6. I use it now and I lvoe the effect and lasting result!

    YanıtlaSil
  7. This mascara looks really nice :)

    YanıtlaSil
  8. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil
  9. Great review!
    This mascara looks very nice!

    Moj mali kutak

    YanıtlaSil
  10. Fırçası ilgimi çekti bitanemm, uzun zamandır merak ediyorum fakat maybelline maskaraları ile anlaşamadığım için elim gitmiyordu, bakacağım bitanem :)

    YanıtlaSil