Maybelline Eyebrow Satin Kaş Kalemi - Kişisel Blog

14 Haziran 2017 Çarşamba

Maybelline Eyebrow Satin Kaş Kalemi


  Bir insanı güzel gösteren unsurlardan biridir kaş. Makyajınızda kaşınızı boyamanız, kaşlarınızın daha belirgin olmasına neden olur. Bazen dolmayan yerler, seyrek kaşlar, yanlış alınmış ve yamuk kaşlarımız olabiliyor. Bu gibi durumlar neredeyse herkesin başına gelebilecek durumlar. Burada önemli nokta kaşınızı nasıl boyamamız gerektiğidir. 

  Birçok kişinin kaşını yanlış boyadığını gördüm. Çok keskin boyuyorlar ve görünüşleri de bu yanlış boyamaları sayesinde değişiyor. Artık doğallık moda. Maybelline satin kaş kalemi sayesinde çok doğal bakışlarınız olacaktır. Özel mikro ucu sayesinde siz kendinize kaş çizeceksiniz ve tek tek kaş kıllarınızı çizip boşluklarınızı dolduracaksınız. Böylece abartısız, doğal, çok güzel bakışlarınız ortaya çıkacaktır. 

 2 taraflı olan bu kalemin öbür ucunda: Keskinliği yumuşatmak ve soft bir görünüm elde edebilmeniz için özel oluşturulan yumuşak, süngerimsi yapısı ile kaşınızı tarar gibi üstünden geçiyorsunuz. Bıraktığı etkiye bayılacaksınız :)


 İlk defa kaş boyadığımı hatırlıyorum da aynaya baktığımda hayır bu ben değilim demiştim. Çok keskin ve bastırarak çizdiğim kaşım görüntümü çirkinleştirmişti. Daha sonra işin püf noktasının daha yumuşak uygulamak olduğunu gördüm. Hele kaşın ilk çıkıntısı yani başlangıç noktasına asla kaş kalemi tam olarak boyanmamalı. İlk önce kıl çizer gibi çizmeye başlayın daha sonra ortalara doğru çizgi şeklinde boyamaya başlayabilirsiniz. Kaşınız ne kadar doğal olursa görüntünüz sizin için daha iyi olacaktır.

Demek istediğim şey yukarıdaki görseldeki gibi. Siz siz olun sakın keskin bir şekilde kaşınızın içini doldurmayın. Ben genellikle özel kaş farları ile boyuyorum. Daha kolay oluyorlar. 

33 yorum:

  1. Looks like a good product.
    Have a good evening

    YanıtlaSil
  2. This seem a very good product. I don't use much brow products because I am not good at it but this product seem very easy to use.
    Wish you an great evening,
    Greatings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Aslında çok basit eliniz alışırsa çok güzel uygularsınız ☺

      Sil
    2. Aslında çok basit eliniz alışırsa çok güzel uygularsınız ☺

      Sil
  4. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    YanıtlaSil
  5. Bende seyrek kaşlı biri olarak kaş boyamayı alışkanlık haline getirenlerdenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimde öyle ☺ Kaşını boyamadan çıkamaz

      Sil
  6. güzel bir noktaya değinmişsin, gerçekten bazıları kaşını o kadar dolduruyor ki tamamen doğallıktan uzak ve itici görünüyor maalesef ...

    YanıtlaSil
  7. ben kaş maskarası kullanıyorum ama bu da güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunuza bakıcam bende düşünüyorum kaş maskarasını ☺

      Sil
  8. Very nice look! Thanks for sharing!👌👌👌

    YanıtlaSil
  9. Kaş boyama ve şekillendirme benim için obsesiflik seviyesinde :) Ürünü bende çok beğenmiştim <3

    YanıtlaSil
  10. Ürün süpermiş.Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  11. This looks really very good. I think I have seen this in the drugstore and I thought about buying it! Thank you for posing this, I think I will go and get it when my pencil is finished. Best greetings, xoxo Eva
    http://nicovabeauty.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It is very nice product and results are so pure

      Sil
  12. Seems like such a great product! I've never used any eyebrow products, but this one looks like a must try. Have a lovely day! xx

    Andreea,
    http://couturezilla.com/

    YanıtlaSil
  13. Bende hiç beceremeyenlerdenim aslında.Ne demişler kaş göz gerisi boş.Yüzün en önemli ifade noktasıdır kaşlar ve gözler.
    Güzel tüyolar için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. Great product. And you did a nice job with your eyebrow!

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    YanıtlaSil
  15. what a nice post:)
    happy weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  16. Keskin boyanmış kaşları ben de sevemiyorum kuzum, doğal durmuyor. O yüzden kaş farları ya da normal far kullanıyorum. Hatta seyrek olan bölgeleri doldurup doğal görünüm elde etmek daha çok hoşuma gidiyor. Harika, bilgilendirici bir yazı olmuş bebeğm emeğine sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  17. Thank for stopping on my blog! Kiss ������

    YanıtlaSil
  18. So amazing review!
    fantastic product!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  19. It seems to be really good product, perfect for me :)
    www.evelinebison.pl

    YanıtlaSil
  20. Far fırçası ile uygulananlardan kullanıyorum ben de :)

    takipteyim bu arada...

    birsenle.com

    YanıtlaSil