Flormar Silk Matte 05

01:56 Elif Sağlık 25 Yorumlar


   Eskiden kozmetik markaları çok azdı ve ürün seçenekleri de öyle çok değildi. Belli başlı markalar vardı ve "Pahalı ise iyidir" önermesi vardı. Şimdi ise sektör o kadar gelişti ki neredeyse her gün yeni bir ürün ile karşı karşıya kalıyoruz. Flormar bu ürünü ilk çıkardığında pek de alasım gelmemişti fakat daha sonra keşke daha önce alsaydım dedim :) Bir de The Balm serisinin Charming rengine muadil demişler. Tam olarak aynı renk değiller. Flormarınki daha kırmızıya dönük gül pembesi renginde. 

Asıl konuya gelirsek ;

-Kalıcılığı orta düzeyde yemek yemediğiniz sürece kalıyor.
-Biraz pütürlü gibi geldi bana, daha kusursuz sonuçları gördüğüm için söylüyorum. 
-İçeriğinde nane yağı olmadığından pek dolgunlaştırıcı etkisi yok.

 Bir daha alır mıyım bilmiyorum. Fırçası çok kısa geldi. Rengi çok hoşuma gittiği için şimdilik dursun :) 


  Dudağımdaki duruşu bu şekilde. İçeriğindeki çeşitli vitaminler ve yağlar ile dudak bakımını sağlıyor aynı zamanda bu da dudağınızın yumuşacık olması anlamına geliyor. Üstelik ben sadece mat ruj sürebiliyorum. Parlak rujları yani şu yapış yapış olanları hiç sevmiyorum. Hele saçlarıma yapışınca ayrı bir iğreniyorum. Yaşasın Mat rujlar ! :D

Not: Ben en sevdiğim rujlarımın içine vitamin E damlatıyorum. Bu işlem dudaklarımın kurumasını engelliyor ve Flormarın vadettiği gibi kadifemsi dudaklara sahip olmamızı sağlıyor. 



25 yorum:

  1. Html Düzenle Kısmından Ctrl+F beraber basın sağda arama kutusu çıkacak CONTINUE READING yazın onu silin yerine Devamını Oku yapın :=) Hayırlı bloglar Blogunuza ziyaretçi ve Yorum getirtmek için https://www.foreverautohits.com/?ref=973 kayıt olup karşılıklı sayfa gezme ve yorumlaşma sistemine katılın şuan 1315 kişiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denemedim sanki ☺ İstemiyorum ben para kazanmak için açmadım bloğumu isteyen gelir zorlama yok. Ben kitlemden memnunum

      Sil
  2. rengine bayıldım rujun çok yakışmış sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu renkleri kullanıyorum zaten sürekli ☺ Teşekkürler

      Sil
  3. Rengi çok güzel güle güle kullan kesin bakacağım😊

    YanıtlaSil
  4. What a beautiful color!! perfect one to wear whenever you want :)

    YanıtlaSil
  5. İnanmıyorum. Çok güzel. Ben bu tarz rujları sevmem normalde. Ben de alacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum bence sizde denemelisiniz ☺

      Sil
  6. güle güle kullan renk hoş....

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzelmiş. Ten rengine de çok yakışmış. Flormar çok güzel ve kaliteli ürünler çıkarmaya başladı eskiden sadece ojelerini alırdım ama önyargılarımı yıktı.

    YanıtlaSil
  8. Bu seriyi sevdiğim tüm renkleri toplayacak kadar seviyorum :)

    YanıtlaSil
  9. This looks like a lovely liquid lipstick!

    x,
    Chanel | Je M'appelle Chanel

    YanıtlaSil
  10. Renk çok iyi.Dudaklarına da yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet rengine bayıldım :)

      Sil
  11. Bende de bu rengi var çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  12. Bu renge bayıldımmm kuzumm <3 Mutlaka bakacağım ben de :) Flormar'ın bu mat serisini ben çok seviyorum gerek yapısı gerek kalıcılık konusunda gönlümde taht kurdu :D Not kısmına yazdığını uygulayacağım kuzum, harika fikir :)

    YanıtlaSil
  13. That shadow is simply great!

    YanıtlaSil