Dirty Works Pure Beauty Facial Oil | Güzelleşirken Bakım Yapın - Kişisel Blog

24 Haziran 2017 Cumartesi

Dirty Works Pure Beauty Facial Oil | Güzelleşirken Bakım Yapın


  Yüz yağı olarak karşımıza çıkan bu ürün mucizevi bir yağdır. Antioksidan bakımından zengin bileşenlere sahip bu yağ cildi besleyerek adeta yeniler. 

İçerisindeki yağlar
Argania Spinosa Çekirdeği Yağı,Zeytin yağı,Odorata Çiçek Yağı, Reçine, Benzil Salisilat,Hidroksiizoheksil 3-Sikloheksen Karboksaldehit, Alfa-İzometil İyonon.

Nasıl kullanılır
-Avucunuza 2-3 damla damlatarak yüzünüze sürebilirsiniz
-Gene masaj yaparken kullanabilirsiniz


  Benim bu ürünü kullanma amacıma gelirsek, yüzüme falan sürmüyorum. Makyaj malzemelerimin içine damlatıyorum. Neden derseniz  makyaj ürünleri zaten birçok kimyasal içeriyor. Bu ürünler yüzümüzü adeta bir tabaka gibi kaplıyor ve nefes almasını engelliyorlar. Zaten zararlı olduğunu biliyoruz fakat birde o güzelim cildimiz söz konusu olunca işler değişiyor. Yıllar önce bir arkadaşımın çok güzel kirpikleri vardı. Kız neredeyse her gün maskara sürüyordu ve kirpikleri hiç dökülmüyordu. Bunun sırrını sorduğumda ise işte bu yağı içerisine damlattığını söyledi. Bende bu yağı aldım ve maskaramın içine 4 damla damlattım. Fondötenimin içerisine 10 damla, nemlendiricimin içerisine 15 damla, yüz temizleme suyuna 10 damla, bazen de farımdaki pigmentleri artsın diye kullanıyorum. Kısacası yüzüme ne sürüyor isem içine damlatıyorum. (Toz olanları hariç). 

 Cildimin bu kadar bakımlı,parlak ve pürüzsüz olmasının sebebi de budur. 


37 yorum:

  1. Nice post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Interesting review
    Http://www.mosaictrends.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim ve ilk gördüğümde ben de alıp deneyeceğim. Kuru ve normal cilt için güzel bir yağ, yağlı ciltler de pudra ile kullanabilir. Güzel bir paylaşım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltler duş sonrası gözeneklerini açar açmaz kullansalar daha iyi olur gibi :)

      Sil
  4. nice product! i'd never heard of this brand before but this looks super good! ;)
    you have such a cool blog! i'm following! and i would love if you cold visit my blog and maybe follow me back ;)

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    YanıtlaSil
  5. Wow. I never had listened about this product. Sounds amazing! ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Such a great post! Thanks for sharing!

    YanıtlaSil
  7. Bu kis çesitli bakim yaglarindan faydalandim. Hemen her derde deva diyebilirim 😊

    YanıtlaSil
  8. I love using facial oils!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  9. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  10. Looks like an interesting product!
    Have a good week

    YanıtlaSil
  11. Such a great review! Thanks for sharing!



    xoxo
    ayu

    YanıtlaSil
  12. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil
  13. Looks like a good product, I really like the packaging!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    YanıtlaSil
  14. I love using pure oil and I sure them everyday :)

    YanıtlaSil
  15. ayyy güneş yağlarını kiremlerini tanıtsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım aklımda biliyor musun ☺

      Sil
  16. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. I like facial oil :) Great review :)
    www.evelinebison.pl

    YanıtlaSil
  18. Güzel fikirmiş makyaj malzemelerine damlatmak. Ben de birkaç yerde küçük doğal yağları böyle maskaralara falan damlatıldığını okumuştum ama bu yağı bilmiyordum :). Teşekkürler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size faydalı bir içerik olduysa ne mutlu bana 😁

      Sil
  19. Maskaraların içine damlatmak harika bir fikirmiş kuzum <3 Ben de mutlaka deneyeceğim, emeğine sağlık balım <3 :)

    YanıtlaSil
  20. Maskaraya damlatmak gerçekten iyi fikirmiş.Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba emeginize saglik cok hos bir blog gerçekten ama yapici bir eleştirim var,cilt bakim konusunda tavsiye verirken bilgi verirken ben ne kadar dogru biliyorum dye kendimize hemen sormaliyiz derin arastirip oyle bu konuda cumle kurmaliyiz cunku dermotoloji bilimiyle tamamen denk bir alan bu cilt bakimi derin bir konu ve gelen gecer bilgilerin nerdeyse tamamı yanlış. Mesela szin onlarca yanlışınızdan biri, kozmetiklermz kimyasal içeriyor bunlar cildi kaplayip nefes almasını engelliyor' kocaman bir yanlış, CİLT NEFES ALMAZ , cildin en ust 0.30mmlik kismi oksijenle gereken alışverişi yapar ama bu nefes alması icine oksijen čekmesi gbi bir duben sdce bir durum degildir! Makyaj urunleri kremler yaglar fondotenler de bu 0.30mmlik kismin oksijenle iletisimini asla engellmez. Bilmemek asla ayip degil ben de bilmiyordum mesela bunu suslu sozlukte karmacilt, nickli kimyager ve cilt bakiminda uzman olan bi hanimdan öğrendim yeter ki okuyalim arastiralim.ve yanlis bildgmz için mahcup olmayalım. Bir de yagli ciltlere tabsye etmissin kesinlikle kqraiyim yagli ciltler zaten surekli sebum salgisi pompalanan bu sebeptn dha hizli gozenekleri tikanan cilt yapilari bir de dışardan surekli yag kullanmalari nemlendiricilerinw dahil eklemeleri cok yanlia mutlaka kusar o cilt gozenekleri suratle dolar akne problemi yasanr en basidi. Yagli ciltler yag icermeyen nemlendiriciler kullanmali neutrogena turuncu ambalajli yagsiz kremi gbi hele duş sonrasi acilmia gozeneklere kil maskesi ardindan asitli bir tonik varken siz yag surebilirsiniz demişsiniz kesinlikle yanlis herkes okusun bilsin dye yazildi bu aslında umarim alinmaz yanlış icn uyardm dye kızmaz aksine memnun olablrsnz sevgilr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır kızmadım. Herkes kendine göre uzman olmuş bunu anladım sadece. Burası kişisel bir blog yani kişinin tamamen kendi düşünceleri ve deneyimleri. O zaman kimyager olanın sitesine girip bilgi alsınlar kimse onları burada tutmuyor veya zorlamıyor. Bilgi göreceli bir kavramdır. Bilim adamı değilim ben, sadece herkes gibi kendi fikirlerimi ortaya sunuyorum.

      Sil
  22. Kirpikleri besleyen bir şey yüzdeki kılları da beslemez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yok o konuda fakat benim deneyimlediklerime göre bende öyle bir etki yapmadı

      Sil