YENİ TEMA VE MERAK ETTİKLERİNİZ

04:04 Elif Sağlık 45 Yorumlar


   Neredeyse 1 yıl olacak bloğumu açalı. Ne iyi etmişim de açmışım diyorum. Kendimi çok yalnız ve amaçsız hissettiğim bir dönemde karar verdim blog açmayı, daha önce ilk kez bu kavramı görkem karman sayesinde öğrendim. Yaşadığımız yüzyılda daha çok sosyal medya ile tanıtılıyor bilgiler. Sanki popüler kültürün etkisinde giderek asılsız ve sadece o işi yapmak için açılan sayfalar, youtube kanalları ve dahası. İnsan beyni okumayı sevmediğinden mi görüntülü teknoloji bu kadar meşhur oldu. Şu an blog izlenmelerinin düşüş sebebi. Fakat ben buraların değerleneceği kanaatindeyim. Bana kattığı en güzel şey Meryem ile tanışmam oldu. 

  Gelelim sayfamı neden bu kadar çok değiştirdiğime ? Ben bir şeyi çok zor beğenirim belki aranızda benim gibi zor beğenenler grubu vardır :) Eksiklerimin olduğunu biliyordum örneğin bazı Türkçe karakterlerini desteklememesi ve sayfanın açılış hızı gibi. İlk sorun çözüldü de ikincisinden maalesef vazgeçemedim. Bloglar da bence yıllara şartlara göre yenilenmeli her zaman. Kendimi geliştirmeyi seviyorum. Sizde sürekli geliştirin ve asla aynı suda yüzmeyin. 

Neden ismi Tembel Prenses acaba Tembelliğinden mi 
 Bu soru da o kadar soruldu ki anlatayım hemen.
Ben hayatı yavaştan yaşamayı ve anın tadını yaşamayı çok seviyorum. Sürekli aklımda yapılacak listem yoktur. Zihnimi mümkün olduğu kadar boşaltmaya çalışıyorum hatta. Maraton ve robot gibi yaşamayı örneğin; sabah kahvaltı,iş,yemek,temizlik ve sonrasında uyku. Bana göre değil,ruhumu özgür bırakmayı seviyorum. Zorunlu olmadıkça kurallara hiç uymam. Şimdi diyeceksiniz ki anarşik misin yoksa :) Hayır fakat devlet düzeni hakkında konuşmak istersem ayrı bir post yazmam gerekecek. Kısacası ben hala idealar dünyasında yaşıyorum sayın. 

45 yorum:

  1. yeni teman hayırlı olsun , güzel olmuş... bende bu sıralar çok sık tema değiştiriyorum ... birtürlü aradığımı bulamadım nedense ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺ Umarım bulursunuz

      Sil
  2. Cok guzel yeni tema, gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet öyle tam bir ponçik ☺

      Sil
  4. Her şey çok güzel görünüyor gerçekten. Severek takip etmeye devam edeceğim.

    YanıtlaSil
  5. tema çok güzel, blogun da çok güzel, tanıştığıma memnun oldum, blogumu izlediğin için teşekkürler, ben de izleyicin oldum :)

    YanıtlaSil
  6. yeni teman hayırlı olsun canım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Az önce kendi hayatımı mı okudum? Galiba biraz okudum. Bu yorumun devamını getiremeyeceğim, üşendim.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım
    İadei ziyarete geldim

    YanıtlaSil
  9. Merhaba gayet hoş görünüyor, güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  10. Aaa evet yeni görünümü çok hoş olmuş güle güle keyifle kullan. Zaten talipteyim ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. İadeyi ziyarete geldim 😊 ne güzel yazı olmuş en güzeli öyle olmak bencede 🙈

    YanıtlaSil
  12. Tema sadece ve güzel olmuş. Ayrıca umarım daha nice seneler severek yayın yaparsınız. Bu arada bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. kitapokurum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Blogunuz çok hoş görünüyor ^^ Güle güle kullanın.
    Bence de robot gibi yaşamamak lazım, anın tadını çıkarmak, etrafımızdaki güzelliklerin farkına varmak gerek :)

    YanıtlaSil
  14. Yeni temanız hayırlı olsun güle güle kullanın. Anı yaşamalı insan ama kurallara takılıp gidiyor çoğumuz. Anın tadını çıkardığınız nice güzel günleriniz ve blog yazılarınız olsun inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Sistemin bir parçası olmamak lazım

      Sil
  15. Eskisini bilmiyorum ama mevcut tema gayet güzel olmuş:) Anarşi hakkındaki yazınızı da merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün yazarsam mutlaka haber vereceğim :))

      Sil
  16. Hayırlı olsun yeni teman ve nice seneler burada bizimle yayın yaparsın inşallah :) sevgiler kocaman

    YanıtlaSil
  17. Blogunu ve seni seviyorum yeni teman hayirli olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canım benim bende seni çok seviyorum güzel gülen kelebek ;)

      Sil
  18. yeni temanız hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel bir tema :)) Nice yıllara :))

    YanıtlaSil
  20. Ben logonu çok begendim. Bana son yazdigin güzel yorum için de tesekkür ederim. Ben de seni severek takip ediyorum tembel prensesçim 😊

    YanıtlaSil
  21. herkes kendi idealler dünyasında yaşamayı öğrence hayat çok daha sade dürüst ve yaşanılır olurdu kanımca :) blog yazmaya ilk başladığım yıllarda 2008 civarı o kadar çok tema seçeneği yoktu hele ki Türkçe bir de onları düzenlemeyi öğrenmek keyifliydi şimdi de kendimizi yansıtabileceğimiz çok seçenek varken hepsini denemeden doğruyu nasıl bilebiliriz ki değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin artık baya adınız gibi uzman olmanız gerekiyor blogda :D Evet öyle artık çok seçenek var

      Sil
  22. Çok hoş bir tasarım olmuş.Benim yenilenme zamanım da geldi sanırım.Artık blogu her açtığımda aynı şeyi hissediyorum;)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuş yeni teman, daha nice yazılarını paylaşman dileğiyle,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  24. Keyifle, severek kullanın inşallah. Mobildeyim ama ben çok beğendim. Header çok hoş olmuş!
    Yorum için teşekkürler. Geldim ben de takipteyim :)
    Püre deyip geçmeyin ama meyve püresi, bir nevi marmelat ;)))))

    YanıtlaSil
  25. ayyyy sen tembel kal hep her zaman yaniiii o zamaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle kalıcam zaten :D Fakat çok fazla sorumluluklarım var bu yüzden tempomu biraz değiştirebilirim :D

      Sil
  26. Ahaha, sanırım ben de idealar dünyasında yaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Yeni temanızı çok beğendim.Eskisini bilmesem de:)

    YanıtlaSil
  28. Nice güzel yazılara, temanızı da bloğunuzu da kutlarım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  29. Yeni temanızı güle güle kullanın.Sağlıkla,mutlulukla uzun yıllar yazmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil