L'OREAL PARİS FALSE LASH SUPERSTAR X FIBER MASCARA - Kişisel Blog

19 Mayıs 2017 Cuma

L'OREAL PARİS FALSE LASH SUPERSTAR X FIBER MASCARA


   Herkesin bir maskara için istediği özellikler; Uzunluk ve Hacimli bir kirpiğe sahip olması sanırım. İşte bu iki özelliğe sahip maskaramız benim tam aradığım türde bir ürün oldu. 2 adet maskarayı tek bir üründe birleştirmişler. Bence şu beyaz baz daha sonra siyah maskara ile sürülen ürünle muadil diye düşünüyorum. Hem o beyaz kalıntılar çok kötü duruyor ve tam olarak da kapanmıyor o beyazlıklar. Fakat şunu fark ettim bu üründe o da çok hassas ve dikkatli kullanılması gerektiği yönünde. Örneğin ben iki kat sürmeyi denedim ve sonuç hüsran oldu. Kirpiklerinizi hemen yapıştırıyor ve o da kötü bir görüntü oluşturuyor. 


  1 Numaralı maskaramızı sürmeyi başlamadan önce ben kirpiklerime pudra sürüyorum. Böylece daha etkili sonuçlar alıyorum. Bu maskaranın özelliği kirpikleri uzatmak ve istediğimiz hacim için kirpiklerimizi hazırlamak. Fakat 2 numaralı maskarayı denedikten sonra sanırım günlük kullanım için bunu 2 kat sürmeyi tercih ederim. En sevdiğim özelliği dikkat ederseniz kenarları biraz daha geniş. O da en uçtaki kirpiklerinize bile ulaşıyor. 


  2 Numaralı maskaraya gelince kirpiklerimi bu kadar yapıştırmana ne gerek vardı :( Çok yapay bir görüntü oluşturdu. Zaten çok az ve kısa kirpiklerim var bunu sürdükten sonra 6 kirpiğimi tek bir kirpikmiş gibi yapıştırdı. Bilmiyorum belki sizde öyle olmamıştır fakat bende böyle oldu. Bu maskaranın özelliği hacim ve kalınlık vermek. 


                         Öncesi / Sonrası







Çekik gözlü birisi olduğum için maskara seçiminin benim için ne kadar önemli olduğunu sadece göz kapağı düşük insanlar anlayabilir. Kirpiklerim var ancak göz kapağım düşük olduğu için görünmüyorlar. Bunun için havlu yöntemini denedim ve bu sayede kıvrık kirpiklerim oluştu. Bakın ben eyeliner bile süremiyorum. Gözlerimi büyütmek ve ortaya çıkarmak için çok profesyonel çalıştım ve deneme yanılma yolu ile en etkin makyajı uyguluyorum. O yüzden maskaranın hem uzun hem hacimli olması gerekiyor benim için. Ürün çok kalıcı, kolay çıkıyor. Öneririm.  

48 yorum:

  1. Great post!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    YanıtlaSil
  2. Wow! The effect is not the best, but I like this mascara. =)
    makeupmodafashionbyraquel.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi çok yapıştırmış ://

    YanıtlaSil
  4. Dün colorista almak için mağazadaydım ve bloglara bir göz gezdirip yorumlara bakayım dedim senin blogunu okudum ama o anlık mağazada olduğum için okuyup kapattım eve gelip blogu açtığım zaman Annesinin Prensesinde kaarşıma çıktın tekrar çok sevindim artık takipçiniiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa beni duygulandırıyorsunuz :) Aldınız mı peki ürünü

      Sil
  5. Guauu!! good stuff ;) Feliz fin de semana ;D ♥ ♥ ¡¡Saludos y muchos besos!! ♥ ♥ Estamos en contacto

    YanıtlaSil
  6. merhaba, bahsettiğiniz havlu yöntemi nerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havlu yöntemi kirpiğinizi ıslakken kıvırıp bastırmaktır

      Sil
  7. Yapışan maskaradan nefret ediyorum 😑 Ben ne zaman maskara sürsem biri oldukça güzel oluyor diğeri de yapışıyor. Sanırım kirpiklerimde bir sorum var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sana sağ kirpiğini sürerken sağ elinle, sol kirpiğini sürerken de sol elinle yaparsan ikisi de eşit olmuş olur

      Sil
    2. Canım sana sağ kirpiğini sürerken sağ elinle, sol kirpiğini sürerken de sol elinle yaparsan ikisi de eşit olmuş olur

      Sil
  8. Kuzum öncelikle havlu yöntemi ile ilgili detaylı bir yazı bekliyorum çünkü benim kirpiklerim çok düşük ve sürekli kirpik kıvırıcı kullanmak istemiyorum. İkinci fırça daha güzel geldi bana fakat yapıştırmasına üzüldüm balım. Emeğine sağlık, çok açıklayıcı yazmışsın bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen istersinde yazmam mı canım benim ☺

      Sil
  9. Havluya bende katiliyorum marycim dogru söylemis yazda okyalim canm :) gercekten cok yapistirmis ama dolgunlukta vermis.Oldugundan fazla göstermis. Buda iyi bise bence 😁

    YanıtlaSil
  10. great post x

    www.meem-jeem.com

    YanıtlaSil
  11. Lorealin hiç maskarasını denemedim bu aklımda olsun yapıştırması kötü olsada :/

    YanıtlaSil
  12. I've never tried :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    YanıtlaSil
  13. testerını bir denemem lazım :) ama güzel marka

    YanıtlaSil
  14. Looks great and fab pictures too!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    YanıtlaSil
  15. L´oreal has great quality mascaras. Nice final work! xx
    cocojeans.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  16. Örümcek kirpik yapmış, ben de sevmiyorum bu görüntüyü..

    YanıtlaSil
  17. Very interesting post! Kiss 👌👌👌

    YanıtlaSil
  18. En sevdiğim makyaj malzemelerindendir rımel, ilki daha kullanışlı gibi geldi bana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde benim de vazgeçilmezim :D

      Sil
  19. Benimde düşük göz kapağım çok sıkıntılı bir durum sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle Bunun için Tina Try diye bir youtube kanalını izlemenizi öneririm :D

      Sil
  20. Vaov süper olmuş ya denemem lazım çünkü benim kirpiklerm baya az böyle bir maskara lazım 😊 teşekkür ederim, takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  21. ne kadar havalı bir isim :)

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten zor bir durum. Sanırım göz altına kalem filan sürerek biraz göz yanıltması oluyor, değil mi?

    YanıtlaSil
  23. What a gorgeous mascara! I want to try it!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  24. öğrenmem iyi oldu canım merak ettiklerimdendi:)

    YanıtlaSil
  25. Yapışma biraz fazla ama olsun,
    İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  26. Kirpiklere pudra sürülmesini ilk kez duydum.Deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin daha uzun ve hacimli duracaktır :)

      Sil
  27. Loreal maskaraları genelde beğeniyorum.Aklımda olsun...

    YanıtlaSil
  28. Wow, the result is amazing! Your lashes become so on point ! I never tried that mascara before, maybe I should give it a try. Thank you for the review!

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    YanıtlaSil
  29. Watsons'taki güzellik uzmanı kız çok ısrar etmişti hatta orada uyguladı ve cok güzel oldu orada:)))ama evde o kadar iyi olmuyor sanki yapış yapış oluyor gerçekten de.

    YanıtlaSil
  30. Kirpikleri pudralama olayını bende yapacağım. Nasıl duracağını çok merak ettim.
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  31. Bence güzel durmus 😊

    YanıtlaSil
  32. This looks so good!

    Have an awesome day!
    xx, Kris
    https://dreamingofpink.wordpress.com

    YanıtlaSil