Anneler günü hediye önerileri

17:40 Elif Sağlık 38 Yorumlar


   Herkesin Anneler günü kutlu olsun. Anne olmayan biri gerçek anlamda annelerin kıymetini bilemez. Onlar bizi sadece 9 ay değil bir ömür taşırlar. Önce bizi doyururlar, giydirirler daha sonra kendilerini düşünürler. Hatta çoğu zaman kendilerini bile düşünmezler. Hayatlarının merkezlerine çocuklarını koyarlar, büyük fedakarlıklarla büyütürler. Annenizi üzmeyin. 

1) Orkide 

Anneler çiçektir. Bence orkide sevmeyen bir anne yoktur. Renklere göre orkide seçimi 

Pembe Çiçek - Şefkat
Beyaz Çiçek - Saflık, Temizlik
Mavi Çiçek - Yumuşak Huylu
Yeşil Çiçek - Ümit ve İstikbal
Mor Çiçek - Dul
Sarı Çiçek - İsyan
Kırmızı Çiçek - Gelecek Yenileme
Kahverengi Çiçek - Saflık Temizlik
Siyah Çiçek - Seni Seviyorum
Gri Çiçek - Anlayış

2)Yemek takımı 

Anneler bayılır yemek takımına. Ben kahve takımı veya bardak takımını tercih ederim. 

3)Kıyafet 

Onların zevk tercihlerini kimi zaman tutturmayabilirsiniz o yüzden ben Mağazalardan hediye kartı alıp para yükletmenizi yada aldıysanız içine değişim fişini koymanızı öneririm. 

4) Ev Eşyası 
Eğer geliriniz de müsait ise annenize ihtiyacı olan bir ev eşyası alın. Örneğin son zamanlarda "Ay elektrik süpürgem de iyi çekmiyor artık" dediğini duyduğunuzda demek ihtiyacı var deyip alabilirsiniz. Çok çok sevinecektir. 

5)Tatil rezervasyon bileti 
Onların da dinlenmeye ve gezmeye ihtiyacı var.Malum tatil zamanı da geliyor artık. Tek başına da gitmek istemeyeceklerinden yanına ya babanızı yada gitmek isteyeceği bir kişinin daha biletini alın. 





38 yorum:

  1. ayyyy en güzeli tatil bileti bencesiii :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz tavsiyeler için :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, yazınızı severek okudum. "Anne olmayan biri gerçek anlamda annelerin kıymetini bilemez. Onlar bizi sadece 9 ay değil bir ömür taşırlar." İfadenize takıldım ilk okumamdan itibaren. Yazınızı okuduktan sonra da düşünüp analizden geçirdim kafamda; örnekledim yaşamdaki gözlemlerimden ve sonunda karar verdim çok haklı olduğunuza. Sanıyorum doğum esnasındaki yaşanılan şiddetli hissedilen acının da etkisi olduğunu düşünmüşümdür başka zamanlardaki bu konuyu değerlendirmelerimden. Hoşça kalın. Ameliyatla anne olanlar alınmasın sakın, sözüm onlara değil kesinlikle. Tüm annelerin ellerinden öperim-büyük ve küçük- çünkü elleri öpülesidir onlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız Halil Bey, Annem hep der kızım sen anne olunca anlarsın diye. Bende şöyle bir varsayımda bulunuyorum hep; Hamile kalınca anne, Çocuk doğunca da baba olunur :)

      Sil
  4. amazing post as usual :)
    have a nice week! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  5. Ay tatil gelsin bana 😂😂😂

    YanıtlaSil
  6. Anneler gününde anneye özel hediye düşünüyorum süpürge robot gibi şeylere karşıyım giyim ve tatil güzel öneri....

    YanıtlaSil
  7. Kıyafet çok riskli bana göre,güzel bir orkide harika olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu yıl orkide alıcam daha önce hiç almamıştım

      Sil
  8. Ev eşyası düşünülebilir ama güzel öneriler canım :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Çok hoşş bir yazı olmuş canım. Görkem Karman'ın bloğundan gördüm yorumunu öylelikle buldum bloğunu bende beklerim bloğuma..
    http://mrvsdaily.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Birikimim olsa annemi güzel bir tatile götürmeyi gerçekten isterim :) Kahve takımı oldukça güzel bir fikirmiş ama kendine yeni aldı ne yazık ki :D

    YanıtlaSil
  11. Ay benimki hic bise istemiyo zorla aliyoz :) sagol elifcim.Bide blog partisi etkinligimin eşleştirmesi sonuclandı haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Ay benimki hic bise istemiyo zorla aliyoz :) sagol elifcim.Bide blog partisi etkinligimin eşleştirmesi sonuclandı haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet roporyajlarimizi yaptık en kısa zamanda yayınlayacağım ☺

      Sil
  13. My mum loves orchids so it´s a great suggestion! xx
    Coco and Jeans By Marisa

    YanıtlaSil
  14. Hediyeyi aldıktan sonra bu yazıya denk gelmem çok kötü oldu valla. Baya güzel fikirleri kaçırmış oldum. Ama olsun yazıyı kenara bir yere atayım da seneye lazım olur. Çok teşekkürler fikirlerin için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay olsun hediyenin iyisi kötüsü mü olurmuş :D Her zaman beklerim <3

      Sil
  15. Canımın içii tatil biletini ailecek alıp kaçasım var bu sıralar :D :D Ne güzel düşünmüşsün balım, anneler bir gün her gün kıymetli <3 Emeğine sağlık balım <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidin tabi ya :D Öyle öyle onlar başımızın tacı

      Sil
  16. Those gift ideas are perfect for mom, you have such keen eyes, love the ideas thank you for sharing :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    YanıtlaSil
  17. I love the orchids, I will buy some for my mother on mother's day too! Great post! Have a nice weekend! x Eva

    YanıtlaSil
  18. Great post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Keske biri bana tatil hediyesini alsa💘

    YanıtlaSil
  20. Keske biri bana tatil hediyesini alsa💘

    YanıtlaSil
  21. Keske biri bana tatil hediyesini alsa💘

    YanıtlaSil
  22. Looks really interesting! Thanks for sharing)

    YanıtlaSil
  23. Güzel bir yazı olmuş :)
    Etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  24. Güzel bir yazı olmuş :)
    Etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  25. Güzel bir yazı olmuş :)
    Etkinlikten geldim takipteyim :)

    YanıtlaSil