l'oreal paris colorista

00:18 Elif Sağlık 58 Yorumlar


   Boya konusunda tercihim her zaman loreal olmuştur. Kalitesi ve içeriği bakımından tüketiciye daha çok önem verdiklerini düşünüyorum. Raflarda ilk gördüğüm zaman nasıl heyecanlandım anlatamam hemen kaptım mor olanını. Daha öncede hep manic panic serisinden boya almayı düşünüyordum fakat bir türlü almaya fırsatım olmadı bende bu boyayı denemeye karar verdim. Boyamadan önce ürün ilk çıktığından dolayı uzun çaplı bir araştırma yaptım kullanıcı yorumları ve deneyimler olsun sonuçlar gayet iyi idi. İlk önce violet rengini aldım fakat içim hiç rahat etmedi çünkü aslında istediğim renk çivit mavisine yakın bir renkti bende birde blueblack boyasını aldım. İkisini karıştırıp denemek istedim. 
  
   Bu boyayı sevme nedenlerimden bir tanesi de çok koyu bir saçınız olsa dahi etkili bir sonuca ulaşıyor olmanız. İkincisi kalıcı olması. Diğer boyalar gibi kolay kolay akmıyor ve daha uzun vadede kullanabiliyorsunuz. Örneğin kuaförde boyatırsanız ilk önce oryal ile saçınızı sarıya boyama işlemi yapılır. O yüzden saçınızdaki renkli boya aktığında geriye o iğrenç sarımsı renkleri kalacağından bence bu ürün daha kullanışlı geliyor. 

İçerisinde özel tasarımlı fırçası ile geldi. Önce boyayı plastik bir kaba döktüm daha sonra oksidanı boşaltıp karıştırdım. Saçımı ikiye ayırıp tek tek boyadım yalnız ne olur ne olmaz saç diplerim yanmasın diye ombre şeklinde yaptım. Yani tüm saçıma değil boynumdan aşağısına uygulamış oldum.

VE SONUÇ FAİL 

Sonuç bu şekilde. Tam istediğim şekilde olmadı. Hatta saçım aslında simsiyah oldu. Çok dikkatli bakıldığı zaman mavimsi morumsu ışıltılar görülebiliyor. Fakat Mutluyum çünkü siyaha boyamayı çok istiyordum ama bir türlü cesaret edememiştim. Teşekkürler Loreal :D

58 yorum:

  1. Ben beğendim şahsen :) Çok açık renkli saçlar pek sevmediğimden sanırım. Ama rengi öyle çok siyahımsı duymuyor, belki de buradaki ışıktandır bilemedim. Olsun güzeller güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ışıkta belli oluyor bazen farklı acılarda farklı tonlar ☺

      Sil
  2. Bencede güzel olmuşş ben beğendim çok çok açık değil tam kıvamındaa 😘

    YanıtlaSil
  3. İlk boyama icin gayet güzel, bi kat daha olursa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Elif bu tür sonuçlar bende de çok oldu sonra ne yaptım biliyor musun saç boyamasını takvime göre yaptım ve sonuç her zaman harikaydı mutlaka takvime göre boyaanlaşılan o ki boyadığın zaman uygun değilmiş..biz boyadan ileri geldiğini düşünüyoruz ama takvime göre boyanınca en ucuz boya bile çok çok iyi sonuçlar veriyor inan ki..

    Takvimi merak ettiysen linkini bırakıyorum,bi dene istersen:
    http://kozmikbakim.blogspot.de/search/label/sa%C3%A7%20boyama%20ve%20k%C4%B1na%20takvimi

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraftaki ton çok güzel bence :)

    YanıtlaSil
  6. Ben sonucu çok beğendim bitanemm özellikle mavi ışıltılar saçlarına daha da canlılık katmış :) Mutlulukla kullan güzelliğimm <3 :)

    YanıtlaSil
  7. bende beğendim .... siyah saç bir tanedir bence ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimii dimi :D Her zaman çekici durur yüzde ;)

      Sil
  8. Bende lorealden çok memnunum. Kızılını boyuyordum ama sıkıldım farklı bişeyler denemek istiyorum bakalım ne olur. Ama paketi size değerli olduğunuz hissini veriyor değil mi? İçindeki eldiveni bile kalite oluyor. Güle güle kullanın sağlıklı günlerde...

    YanıtlaSil
  9. son foto güzel duruyo yaaa tembelişkoo prensesişkoooo :)

    YanıtlaSil
  10. baksana ayarlardan saat ayarını düzeltsenee, istanbul gmt 2 mi ne o olcaak :)

    YanıtlaSil
  11. Great post!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    YanıtlaSil
  12. I always let the hairdresser colour my hair.
    Have a good weekend
    (we follow via G+ and GFC now, maybe you would like to follow us, too)

    YanıtlaSil
  13. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  14. lovely :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    YanıtlaSil
  15. son foto güzel duruyo yaaa tembelişkoo prensesişkoooo :)
    invite visit:
    https://youtu.be/0sYwxfrbTUY

    YanıtlaSil
  16. Ah, I wish I could color my hair, want it so bad but still can't until now :(

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    YanıtlaSil
  17. Bence güzel olmus. Bu coloristalari cok merak ediyorum. Günlük olanlardan alip deneyeyim dedim. Acaba yikayinca çikar mi cikmaz mi diye kararsiz kaldim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük olanları çıkar bence çünkü bendeki bu kalıcı boyası bile hala akıyor

      Sil
  18. Nice color https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Wow!Saçın mükemmel olmuş,neden beğenmedin kiii?
    Benim de saçım simsiyah.Griye boyatmak istiyorum ama sonra boya kaybolduğunda eski siyahlığı olmaz diye korkuyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendim aslında :) Siyah saça gri boya tutmaz zaten açman lazım

      Sil
  20. It looks great!!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    YanıtlaSil
  21. Wow, beautiful :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten de ilginç bir renk olmuş.Eğer gün ışığında da bu renkse bence güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fakat aktı şimdi tamamen simsiyah duruyor

      Sil
  23. Hello dear,
    You have really nice blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know, please.
    Xoxo,
    https://lifella2.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Nerede Bulabiliriz? Bende Violet yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons mağazasından aldım ben. Fakat siz kozmetik satan bütün mağazalardan bulabilirsiniz

      Sil
  25. Benim hoşuma gitti aslında güzel durmuş:))

    YanıtlaSil
  26. bunu da saçımızı açtıktan sonra boyasak daha iyi bir sonuç almaz mıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fakat benim saçım hala akmaya devam ediyor neredeyse 1 ay olacak. Birde sarı saça yapıldığı zaman aktığını düşünün.

      Sil
  27. Saçım koyu bir tona sahip. Bu boyayı uygulamadan önce saçımı yine loreal in ürünü ile açmalı mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saçınız ne kadar açık olursa o kadar iyi sonuç alırsınız

      Sil
  28. Boyayı nerden aldınız acaba bu kalıcı olanları değilde 1 2 haftalıkları gördüm ben bu arada çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons mağazalarında satılıyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  29. Blueblack rengi sadece güneş ışığında hafif mavimsi duran siyah rengi demektir zaten, yani boya vaadini tamamen karşılamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gün resim çektiğimde böyleydi fakat daha sonra akınca renginden eser kalmadı malesef

      Sil
  30. Ben sizde görerek bugün Violet rengini aldım kac gün kaldı sizin saçınızda teşekkürler şimdiden:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle ki canım ben violet ile bluesky rengini karıştırarak kullanmıştım. Yaklaşık 2 ay sonra tamamen aktı ve saçım siyah kaldı. Normalde saçımda sarı ombre vardı. Siyahlarda aka aka tekrar aynı rengime döner mi bilmiyorum. Seninkide muhtemelen 3 ay sonra akar. Birde her saçını yıkadığın zaman boya havluya da geçiyor dikkat et

      Sil
  31. Boya aktıkça renkte herhangi bir değişim var mı? Ben blueblack'i denemek istiyorum ama koyu mavi olmasını istiyorum siyah değil tavsiyen nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an saçımdaki boya tamamen aktı. Kendi rengime tekrar döndüm yani koyu kestane oldu. Bu boyalar çok akıyor

      Sil
  32. Boya aktıkça renkte herhangi bir değişim var mı? Ben blueblack'i denemek istiyorum ama koyu mavi olmasını istiyorum siyah değil tavsiyen nedir?

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Ben ombre yaptim beğenmedim böyle kaldim şimdi 😢😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akmasını bekle. Kalıcı olanlar bile akıyor 1 ayda

      Sil
  35. Estupenda esta firma para colorear el cabello.
    Besos!!

    YanıtlaSil