KALICI AŞKLAR İÇİN NE YAPILMALI ? - Kişisel Blog

3 Nisan 2017 Pazartesi

KALICI AŞKLAR İÇİN NE YAPILMALI ?


   Bu yazımda farklı bir konuyu ele almamı sağlayacak bir soru aldım ve bunun hakkında yazmak istedim. Fotoğraf bana aittir. Aslında herkesin sorunu bu değil mi yada korkusu ? Sevilmek yada sevilmemek. 

Çocukluğunuz 
  Hani psikologlar da derler ya; "şimdi çocukluğumuza inelim." İlişkinizdeki en büyük rol buradan geçiyor. Aileniz aslında ileride seçeceğiniz kişilerin bir sıralamasını yaratıyor beynimizde. Ne kadar sağlıklı ve mutlu bir aileniz var ise bu seçiminizin de sağlıklı olacağı yönünde olacaktır. 

 Doğru kişi 
  Şunu söylemeliyim ki bazen doğru kişiyi bulurken yanlış kişileri seçmeniz çok daha iyi sonuç doğurabilir. Nasıl mı diye derseniz insan hatalarından ders alır ve bir kişideki olumsuz yönleri daha iyi kavrar ona göre hareket edersiniz. İlişki arkadaşlık gibi değildir. Eksiklikler ve hatalar vardır. Siz bu parçaları oturttuğunuzda doğru kişinin sizin için ne anlam ifade ettiğini daha iyi anlayacaksınız. 

Aşkın ömrü 3 yıldır
  Katılıyorum. İlk zamanlardaki gibi karnınızda kelebekler oluşmayacak ve ilk günkü gibi heyecanınız olmayacaktır. "Eskisi gibi bana aşık değil" diye bir yanılgıya düşmeyin. Aşk bir süre sonra sevgi ve saygıya dönüşür. Bu durum sizi sevmeyeceği anlamına gelmez. Aşık olmak ile Sevmek arasında da çok büyük farklar vardır bu tıpkı heves ve hoşlanmak gibi de denilebilir. 

Güven 
  Bir başka değinmek istediğim konulardan biri de kıskanmak ile sahiplenmek arasındaki farkı bilmemek. Aşırı kıskanmak veya hiç kıskanmamak da olmaz. Bu ikisi arasındaki dengeyi oturttuğunuz zaman güven devreye girer. Birine güvenmek onu koşulsuz sevmenize işarettir. Bir ilişkinin olmazsa olmazlarındandır. 

  Benim diyeceklerim bu kadar. Kadere çok inanırım, bir kapı kapandı ise bilin ki bu sizin iyiliğiniz içindir. Diğer kapının açılacağı ve doğru kişiyi bulmanız sizin alın yazınızdadır. Herkes çift yaratıldı. Eğer çiftinizi bu dünyada buldu iseniz dünyadaki en şanslı varlıklardan birisinizdir fakat henüz bulamadıysanız merak etmeyin o sizi bulacaktır... 

27 yorum:

  1. Güven olmadan istediği kadar sevilse dahi insan yürümüyor. Güzel bir paylaşımdı. Sizi okumak güzeldi. Mutlu bir gün dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım teşekkür ederim

      Sil
  2. aşkın devamı da size bağlı bence 13 yıllık evliyim eşim iş seyahatinden döndüğü zaman hala onu ilk günkü kalp çarpıntısı ile bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Ooo ben seni instagramdanda tanıyorum çok tatlısın ne güzel yazı olmuş sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten anlatılanlar oldukça doğru emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Kalıcı aşk yaşamak istiyorsanız önce mutlu etmeyi bilmelisiniz. Güvenmek ve güven vermek tutunduğu dal gibidir. Eğer tutunduğu dalı kesersen düşmesine engel olamazsın. Bencilliği unutup, karşılıklı fikirlere saygı duyulmalıdır. Yazdıklarınıza da katılıyorum, değerli bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  6. gördüsün müüü son yazısımııı :)

    YanıtlaSil
  7. İlk başta foto kusursuz çok beğendim.Yazıya gelince bir ilişkide güven temeldir bence sonra sevgide gelir arkasından diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir yazı olmuş gerçekten.. Emeğinize sağlık :) bende beklerim Deep sayesinde geldim sizee :)

    YanıtlaSil
  9. yazın çok güzeeel ama foto nefis yaaa valla :)

    YanıtlaSil
  10. Yaa o fotoğraf çok güzeel :)
    Yazı çok harika olmuş çok güzel anlatmışsınız.
    Ben Deep'den geldim ve blogunuza,tasarıma aşık oldum desem?Çok güzel bir blogunuz var.
    Emeğinize sağlık!
    Takibe aldım bana da beklerim ^_^

    YanıtlaSil
  11. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Great post! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻

    YanıtlaSil
  13. Canımın içi ne kadar güzel özetlemişsin. :) Bence bir ilişkiyi yürüten ayakta tutan saygı ve güven bu iki unsur tamamsa diğer sorunlar kolaylıkla çözülür. Emeğine sağlık canımm <3 :))

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel yazmışsın, çok doğru maddeler <3

    YanıtlaSil
  15. so cool and awesome post. Right here is a few beautiful wedding gowns. http://www.bridesmaiddesigners.net/

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel tavsiyeler vermissin 😊

    YanıtlaSil