Sleek MakeUP Pallette

17:55 Elif Sağlık 18 Yorumlar


   Sleek ürünlerini ilk gratis standında görmüştüm o zamanlar bir türlü beğenmemiştim ve elim hiç gitmemişti açıkçası. Daha sonra herkes bu ürünü konuşmaya başlayınca bende testerini denedim ve çok şaşırdım, hemen kaptım bir tane.
   Sleek Makeup İngiltere Londra'da kurulmuş ve bütün cilt tonlarına hitap ediyoruz diye şirketlerinin sloganları var. Cilt tonuma uygun fondöten arayışlarımı hatırlayınca güzel bir yaklaşım olmuş. Çok güzel paletleri var özellikle kahve tonları harikaydı. Benim nude tonlarında çok paletim olduğu için dedim ki bu sefer farklı alayım ve Sunset 568 paletini aldım, aynı zamanda bahar geldi kızlar artık havalar da ısındı renkli renkli gezmek lazım. 


   Paleti çok zor açabiliyorum. Annem de demek ki kaliteliymiş diyor :) Mat siyah renginde kaplaması çok hoş evet ama açana kadar bir yerlerim çıkıyor gerçekten. Renklerin güzelliği der susarım, pigmentasyon olarak çok başarılı buldum. Kalıcılıkları bakımından, sürdüğünüz baza göre değişiyor. Ben en çok Golden Hour rengini sevdim. 


Buyurunuz elime de sürdüm fakat keşke baz ile üstünden geçseydim diyorum renklerin nasıl canlı durduğunu o zaman daha iyi görürdünüz. Vaat ettikleri kadar varmış. Benden geçtin Sleek :) 


English 
I saw the Sleek products at the first at gratis stand.I did not like those times and obviously never took them.And then everybody started to talk about this product, so I'm surprised when I take a tester. Stylish Make-Up is based in London and their slogans is we appeal to all skin tones, and their companies. They have very nice palettes, especially the coffee tones were great.Because I had a lot of palate in my nude tones, I said that this time I bought a different range and the Sunset 568 palette, and at the same time, girls spring is coming you know. I can open the palette very hard. I found it very successful as pigmentation.


18 yorum:

  1. Renkler birbirinden güzel ♥ güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet ya kullanmaya kıyamaz insan

      Sil
  2. Paleti ilk fotoğrafta incelediğimde golden hour rengi dikkatimi çekti :) Çok güzelmiş canım, mutlukla kullan <3 :))

    YanıtlaSil
  3. Bu paletlerin renkleri al beni diyor .

    YanıtlaSil
  4. renklerin her biri ayrı güzellikte güle güle kullan :) ♥

    YanıtlaSil
  5. Sleek makeup has very pretty palettes with good pigmentation.
    However I am a little suspicious about them lately. I wanted to buy one of their liquid foundations since they have such an amazing skin colour range and I don't find it on their website. They only have creme to powder foundation.

    I can onnly find their liquid foundations on third party websites - on stock out...

    I hope Sleek doesn't disappear!

    *i'm following your blog :)

    Experiências e Constatações

    YanıtlaSil
  6. paletin renkleri harika, sayfana yeni merhaba diyorum, bende beklerim,,
    sevgiler....
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. This palette has so many nice colours :)

    YanıtlaSil
  8. Wonderful palette! Great shades!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  9. Renklerin güzelliği ♥ Aklımda Sleek far paleti almak var ama hangisini alacağımı iyice şaşırdım :D Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil