Bloglar Arası Röpörtaj - Kişisel Blog

10 Mart 2017 Cuma

Bloglar Arası Röpörtaj


Annesinin prensesi'nin başlattığı bloglar arası röpörtajda bende De kubad ile eşleştim. Böyle bir etkinlik başlattığı için kendisine teşekkür ederim. Sağolsun o da bana 6 tane soru sordu bende arasından 3 tanesini seçip cevaplayacağım.

Hayatı geri sarabilsen, geçmişinde neyi değiştirirdin?
Bu soruyu çok düşündüm her zaman. Herkes gibi benimde birçok hatalarım , pişmanlıklarım , üzüldüğüm  ve ağladığım anlar oldu elbette fakat geriye dönüp baktığımda o anılarımın beni çok güçlü yaptığını gördüm. Şu an çok kaliteli bir kişiliğimin olması elbette hatalarımdan ve geçmişimden ders almama bağlı. Eğer yanlış olmasaydı doğru şekil alamazdı. Hayatımı hiçbir şekilde değiştirmezdim çünkü zaten yaratan kaderin yollarını öyle bir düzene koymuş ki bende şu anki erdemime ulaşmışım. Eğer değiştirmiş olsa idim hayatımdaki bir eksiklik gene bir hata doğuracaktı ve ben gene kırılacaktım. 

Şu an kimsin? 10 sene sonra kim olacaksın?
Adım Elif Sağlık. Annem Tacikistanlı Babam Bolulu. Bende çekik gözlü tipik asyalı olsam da kanımda bolca Türk kanı var bazen agresif ve sert olabiliyorum babam gibi. Fakat genelde içimde yumuşak yürekliyimdir. Meslek lisesi mezunuyum dolayısı ile bilgisayar teknisyeni unvanım var. Şu an özel bir üniversitede Management Information Systems(YBS) okuyorum. Yazılım alanında kendimi geliştiriyorum ve Android uygulamaları yazmaya çalışıyorum. 10 sene sonra kendimi ASELSAN'da çalışan bir mühendis olarak görmek istiyorum. Aynı zamanda yapay zeka robotları geliştirmek ve ajan olmak istiyorum. 

Cinin teki gelip "seni şu kişi yapacağım"dese kim olurdun?
İlginç bir soru :) Sanırım Melek olmak isterdim, güçlerimin olmasını ve kötüleri cezalandırmak benim küçüklüğümden beridir hayal ettiğim bir konu zaten. Kanatlarımla uçmak, Melek ekibinin lideri olmak ve bir takım olarak hareket edip egosu yüksek insanların haddini göstermek isterdim. 

17 yorum:

  1. Çok güzel olmuş gerçekten güzel cevaplar olmuş her iki izinde emeğine yüreğine sağlık dilerim herşey güzel gönlünüzce olsun inşallah sevgililer 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizinde öyle olsun efenim :)

      Sil
  2. Ne güzel cevaplar :)
    En çok geçmişteki hiçbir şeyi değiştirmek istememenizi beğendim. Bir de özgüveninizi.
    Tanıştığıma memnun oldum <3
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnum oldum teşekkür ederim :D

      Sil
  3. Great post! I like your bljg!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  4. I wish you a wonderful day ;)

    would you like to follow each other ?
    let me know in the comment

    My newest post

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    YanıtlaSil
  5. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/empties.html

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel cevaplar👍🏻👍🏻

    YanıtlaSil
  7. Ayy iiki haber verdin cnim ya yoksa ruhum bile duymucakti 😃

    ASELSAN da calismak gurur ve onur verici.Umarim bir gün calisabilirsin.Kendinide asla degis tirme emi.Asıl ben teskr ederim cok güzel olmus 😃

    YanıtlaSil
  8. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)
    Kisses :)

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  9. keyifle okudum cidden :) sevgilerle..

    YanıtlaSil
  10. Okurken yüzümde gülümseme belirdi canımm :)) Harika bir yazı olmuş umarım hayatta başarmak istediğin her şey gerçekleşir ve seni daha da güçlü kılar :) Öpüyorum canım <3

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel cevaplar bende cevapladım sorularımı sevgiler:))

    YanıtlaSil
  12. İlk iki soru gayet güzel ama üçüncü soru değişik olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Harika! Umarım hayallerin doğrultusunda daima yolun açık olur. Hayallerine ulaşmanda bu kararlılığın hep seninle olsun. Bir de şans ah o şans yok mu hiç peşini bırakmasın emi :)
    Yolun düşerse kahve içmeye bana da beklerim. Laflarız, hayattan, kitaplardan, hayallerden...
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o kadar çok içten yazmışsınız ki beni çok mutlu ettiniz tabikide bende beklerim elbet bir gün :D

      Sil