Yves Rocher Evidence Parfüm

16:42 Elif Sağlık 29 Yorumlar


   Beni benden alırsan, seni sana bırakmam...
Parfüm konusunda diyar diyar dolaşıp bütün kokuları artık ezbere bilsem bile, ben kokmalı bir parfüm diyorum. Yıllardır kullandığım ve artık herkesin aaa senin kokun dediği bir üründür kendisi. Yves Rocher 1930 yıllarında kurulmuş Fransız markalı bir ticari işletmenin ürünüdür. Zaten ne varsa ordan çıkıyor ne hikmet ise. Örneğin kozmetik ve moda sektörü bakımından dünya birincisidir. Gene ilk kullandığım parfüm Dior markasından olmuştu fakat kokusu çok içime sinmediğinden kullanmadım pek fazla. Şu an o parfümümü anneannem kullanıyor. Elit bir aileyiz efendim. Yves Rocher genellikle çiçek kokularından ve doğanın sihrinden ilham alarak parfümlerini bu şekilde sunmakta. Benimde en sevdiğim kokular çiçek kokularıdır. Herkesin kişisel tercihi farklı oluyor tabi. Bence bu insanın ruh hali ile alakalı bir tercih oluyor. Doğa aşığı bir insanım ve çok narin bir kişiliğe sahibim sanırım ondan olabilir. "Comme une Evidence" anlamı kesinleşmiş kanıt demek. EDP özelliğine sahip. Bilmeyenler için EDP kalıcı parfümlerdir. EDT ise kokusu kısa süreli olandır. 


   İçeriğinde Paçuli ve Yasemin Çiçekleri barındırıyor. Paçuli bitkisi genellikle parfümlerin çoğunda bulunuyor. Kokusunun keskin olması sebebiyle kullandıklarını düşünüyorum. Ürünün ambalajında yasemin çiçeğini rahatlıkla görebilirsiniz. Koku ne çok ağır ne de çok hafif. Böyle hafif tatlımsı ve buram buram çiçek kokuyor üzerinizde. Bu arada bu parfüm büyük boy, küçük boy ve pompalı olarak satılıyor. Pompalı olmasının en büyük faydası ürünü çok az alarak etrafa daha çok koku gaz molekülleri salmasıdır. Böylece hem tasarruf etmiş olursunuz hemde fazla sıkmamış olursunuz. 

Birde Parfüm konusunda Püf Noktalar:
-Parfüm kıyafete sıkılmaz. Lütfen bunu artık yapmayın.
-Bilek kısmına,boyundaki atardamar kısmına ve dirseklerinize sürülür. 
Çünkü: Sürülen yerler nabızınızın attığı yerlerdir. O koku orada bulundukça kan pompalanır ve ısı artışı sebebiyle kokunuz sanki oraya yeni sıkmışçasına kalır. 

Sizin kullandığınız parfümler neler ve işte bu da benim kokum diyebileceğiniz bir koku var mı? Yorumlarınızı merakla bekliyorum . . .

29 yorum:

  1. benim vaaz geçilmezim hypnose, ama bunun yanında bir çok kokuda dener ve kullanırım ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da kardeşimin parfümü :D kokusu çok egzotik bayılıyorum onun kokusuna da :D

      Sil
  2. Gül kokusu haricinde çiçek kokularını severim. Gül kokusunu da parfümde sevmiyorum. Çok ağır geliyor. Ancak baharat kokularını da ayrı bir seviyorum. Ama itiraf etmek gerekirse en güzel kokular erkeklere ait :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet gerçekten özellikle benim AXE parfümlerine karşı bir zaafım var :D

      Sil
  3. merak ettim bu kokuyu :) not ettim sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bu parfümü merak ettim. Benim kokum da Armani Code, bayılıyorum kokusuna. Ayrıca Kenzo Flowers, 212 sexy, Calvin Clein Europa kullandıklarım arasında tabii Armani'yi tek geçerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok güzeldir Armaninin de :)

      Sil
  5. Çiçeksi kokuları çok seviyorum ambalajınada ayrıca bayıldım güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  6. Çiçek kokularını çok seviyorum ağır kokular başımı döndürüyor. Bu parfüm tam benlik yazı için teşekkürler zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ağır kokular evet çok güzel kokuyorlar fakat günlük kullanım için değiller benim için :) Teşekkür ederim ne mutlu bana o zaman

      Sil
  7. O nasıl güzel bir şişe öyle bayıldım :)) Çiçek kokularını kullanmayı ben de çok seviyorum bitanemm özellikle gül, yasemin kokuları tam benlik :) Kokuyu merak ettim, yves rocher'a uğradığımda mutlaka koklayacağım canım ellerine sağlık <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zaten tahmin etmiştim çiçek kokularını seveceğinden :) Gittiğinde koklamalısın bence :D Çok tatlı bir şişesi var evet

      Sil
  8. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  9. Yeni takipçinim bu parfüm enfes kokar:))

    YanıtlaSil
  10. i love this perfum:) it is so good:) also follow;*

    YanıtlaSil
  11. Ne şık bir şişesi var, eski filmlerdeki o güzel parfümler gibi, renkler de pembe pembe çok beğendim, güle güle kullan. Benim şu anda evde parfümüm yok ama yazın bir tane alacağım çiçek kokulu benim de tercihim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Koku hafızan var demek Elif kızım. Ne güzel :)
    Evde kızlarım, bana doğru " Bir bak, nasıl güzel kokuyor mu "diye sıktıklarında, ha sineğe detan sıkmışlar, ha bana parfüm :)) Öyle kızıyorum. Ama anneannenin kokusunu öğrenmek isterim. Mutlaka hafif bir kokudur. Başarılar yavrum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim.Anneannemin kokusu Dior J'adore http://www.dior.com/beauty/en_int/fragrance-beauty/fragrance/womens-fragrance/jadore/fr-jadorefpl-jadore.html

      Sil
  13. Yves rocher ürünleri beninde daha güvenle en çok kullandığım ürünler esen kalın.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar şirin mutlaka kokusuna bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Şişeyede bloguna bayıldım :) İkiside gerçekten prenseslere layık :) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  16. kokusunu bilmem ama ambalajı çok tatlı yaa :)

    YanıtlaSil