Pastel Nude Far Paleti - Kişisel Blog

17 Şubat 2017 Cuma

Pastel Nude Far Paleti


Nude Serisi çılgınlığım devam ediyor :) Aslında almak istemediğim fakat gene bir hikmet dayanamayıp aldığım Pastel'in 8'li Nude Far paletinden bahsetmek istiyorum. Daha önce Pastelin Pro Fashion 4'lü farlarından alıp kullanmış ve memnun kalmamış birisi olarak bu far paletini almak istememiştim. Pigmentasyonu düşük aynı zamanda mat olmaması sebebiyle bu tür farları genelde kullanmam. Benim için bir far kremsi matlıkta olmalı böylece yoğun pigmentasyonu sayesinde kalıcılıkları uzun süre oluyor. Bu farı sürdüğümde toz gibi uçacakmış gibi hissediyorum. Çoğu kişinin çantasında mutlaka bir Pastelin farından görmek mümkün. İlk far kullandığım zamanları hatırlıyorum da hiçbir şey sürmeden farı uyguluyordum. 5 dakika geçmeden gözlerimden silinip gidiyordu :D Ne kadar pahalı bir ürün olursa olsun arkadaşlar muhakkak göz kapaklarınıza göz bazı sürün. Göz bazı olarak Urban Decay'ın göz bazını öneriyorum. Evet göz bazımı da sürdükten sonra Pastelin farından sürdüm renkleri çok güzel gerçekten. Yaklaşık 6 saat kadar kalıcılıkları var daha sonra akıyor ve yağlı bir görünüme kavuşuyor en azından bende öyle oldu. 


İlk önce açık renkli farı göz kapaklarıma ve çapaklarımın kenarına dağıttım daha sonra kahverengi tonlarından olanını gözüme sürdükten sonra gül rengine yakın farı da göz kapak çizgimden geçip kuyruk şeklinde üzerinden geçtim muhteşem oldu. 

Bu şekilde aynalı bir far paleti. Aynasının bu denli geniş olması çok kullanışlı bence. Birde tam böyle makyaj çantasına atmalık. Kullandığım çoğu far paleti magnetli olduğu için tozlanır diye onları koyamıyordum. 


Buda onun far fırçasından bir ucu. Çok küçük geldi bana sürmek için biraz daha geniş olsaydı tam olacakmış fakat göz kapak kenarları veya böyle kuyruk yapmak isteyenler için çok ideal.


Renkleri çok açık gelebilir size ama dediğim gibi baz sürdüğünüzde renkleri daha da koyulaşacaktır. Yapısı çok tozlu ve sürüldüğünde tatlımsı yumuşaklık veriyor. En sevdiğim renklerden bir tanesi de 3'üncü sıradaki gül renkli olanı oldu.

   Sizin kullandığınız farlar neler ? 
Yorumlarınızı bekliyor olacağım...




7 yorum:

  1. Evet nude makyaj bu sene çok moda ve sanırım fena da olmadı, birbirine benzeyen çok fazla kadın vardı ortalıkta. Gerçi makyaj yapmayı özellikle göz makyajını abartılı yapmayı sevsem de yakışanı yakışmayanı yapıyordu ve klonlanmış kadın toplulukları vardı sokaklarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış renkleri olduğu için genellikle herkes tercih ediyor. Birde soğuk renkler ten rengi . Birçok ünlü bu tonlarda makyaj yaptığı için biraz popüler oldu :D

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yazınız çok güzel olmuş. Birçok ürün yorumları için bloğuma beklerim ♥ https://www.makyajdiyari.net/

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir paylaşım olmuş Nude renkler bu sene çok moda Tüm kadınlar Sosyal medya mecralarında Nud renkleri kullanıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle herkesin kullandığı bir renk tonu

      Sil