Meet Matt(e) Hughes Rujlarım | Lipsticks

16:50 Elif Sağlık 2 Yorumlar


Bugün sizlere gratis indiriminden aldığım rujlardan bahsetmek istiyorum. Aslında ben sadece Charming renkli rujunu almayı planlıyordum fakat nedense hepsini alasım geldi birden, çünkü bütün renkleri de benim sevdiğim renkler idi. Bende hepsini almak yerine bunları almayı tercih ettim küçük olduklarına bakmayın uzun süre kullanırsınız. Birde mat likit rujları zaten uzun süre muhafaza edemiyorsunuz hemen kuruveriyorlar. Kokuları çok hoş böyle tatlı nanemsi kokuyor sürünce zaten o keskin dokunuşunu hissediyorsunuz fakat geçiyor bir süre sonra öyle çok fazla yakmıyor yani dudağınızı. Sürdükten 1 dakika sonra dudağınız mat görünümüne kavuşuyor. Kalıcılığı konusunda ise benden bir takdiri hak ediyor, yemek yemediğiniz sürece 1 gün bile dayandı bende. Zaten Long-Lasting uzun süre kalıcılık vaat ediyor. 1.2 mL ve rujun arkasında soğuk tutunuz diyor. Buzdolabına koymayın tabikide fakat çok sıcak ortamlardan uzak tutmanızı öneriyorlar. Kokusunu alırken nanenin yanında limon kokusunu da alıyordum içindekileri okuyunca gerçekten içinde limon olduğunu gördüm. İçindeki o keskin kokusunun sebebi ise içeriğindeki nane yağı imiş onu da öğrenmiş oldum.Sloganında ise Parlak ve Pürüzsüz bir gülümse diyor.


6 adet ruj barındırıyor içerisinde. Ben en çok dediğim gibi Charming rengini sevdim. Sincere rengi de çok güzel onu da günlük kullanımında kullanırım diye düşünüyorum. Ruj olarak sadece Nude renklerini kullanıyorum. 



Hayatımda gördüğüm en güzel renkler bir arada ve bir o kadar da tatlı duruşları var. Sırasıyla Charming, Sincere, Committed, Doting, Dedıcated ve loyal şeklinde isim verilmiş. Bu isimler renk isimleri değil sadece yakıştırma isimleri. Bence hepsi birbirinden güzel renkler eğer bitirirsem tekrar alınacaklar listemde :)

2 yorum: