Makyaj Çantamda Ne Varmış ? | What's in my Makeup Bag

13:11 Elif Sağlık 0 Yorumlar


   Gün gelmiyor ki başka akımlar çıkmasın :) Beni de İlayda Şen ve Yeşimle Her Telden mimlemiş bana da yapmak düştü. Makyaj çantamda elbette bunlar yok. O kadar çok makyajım var ki inanın bu daha 1/3ü. Düzenleme kutularım ve özel raflarım var ürünlerimi koymak için. Onları da İkea'dan almıştım sanırım. Bu kadarını sığdırayım şimdilik dedim. 2 tane makyaj çantam var fakat ben çantama koymak için yukarıda gördüğünüz ürünlerden o güne göre seçip koyuyorum. Biliyorsunuz kızların çantasında makyaj olmazsa olmazlarından. Eğer her gün için makyaj yapanlar var ise bakım çok çok önemli onlar için, yüzlerinin hava alması şart. Hatta mümkünse arada şöyle 1 hafta hiçbir şey sürmeyin yüzünüze, hamama gidin spa merkezlerine gidin, cilt bakımı yaptırın. Birde ürünlerinizin kalitesine çok dikkat etmek lazım. Unutmayın ki bakımlı olmak makyaj yapmak anlamına gelmez sakın ben kendimi güzel bulmuyorum diye de yapmayın kendinizi çok sevin her zaman. 
  

İşte her zaman çantama attığım makyaj çantam. Klips'ten almıştım. Renkli Unicorn At resmi var. Aslında Denizin Paylaştıkları adlı youtube kanalı çok güzel makyaj çantası satıyor ona benzer bir çanta almayı düşünüyorum en kısa zamanda. 

PASTEL PROFASHION FAR 
4'lü far seti. Genelde gül renkleri veya kahverengi renkleri kullanıyorum gözümde daha hoş duruyor. Pigmentasyonu orta derecede. Farların ortasındaki fırçaları hiç kullanmadan atıyorum zaten. Renkleri güzel, günlük kullanım için ideal.

GOLDEN ROSE VELVET MATTE 16
Süslü sözlük yazarlarının öve öve bitiremediği için bende almıştım. Adeta bir Kylie jenner ruju gibi diye nude renkleri oldukça popüler olmaya başladı. Gerçekten hakkını veren mat ruj. 

MAYBELLİNE ONE BY ONE MASCARA 
Bunu da Alison Henry ve Merve çok övdüğü için almıştım kirpikleri oldukça uzun yaptığını vaat ediyorlardı. Fakat şu sıralar sensational kullanıcam bir bitmedi :) 

MAYBELLİNE COLOSSAL KAJAL 
Göz kalemini bıraktım kullanmıyorum ama çantamda bulunsun diye koyuyorum. Makyaj artistleri de artık göz kalemi kullanmayı önermiyorlar. Onun yerine farla dağıtıyorum. Daha doğal bir görünüm oluşturuyor.

FLORMAR WATERPROOF 229,202
En sevdiğim dudak kalemlerim. Normal ruj yerine kalem sürmek veya fırçayla sürmek daha kusursuz bir görüntü oluşturur. Birde sürdükten sonra kapatıcı ile kenarlarından geçmenizi tavsiye ederim. 

Benimde 5 kişiyi mimlemem gerekiyormuş ;

Ece Güçel
Makyaj Tavsiyem
Makyaj Çantam
Tavsiye Sever
Çilek Kokusu 

0 yorum: