Choker kolye koleksiyonum

02:12 Elif Sağlık 2 Yorumlar


Herkesin şu sıralar moda diye taktığı choker kolyelerden bende payımı almış bulunmaktayım. Choker kelimesinin anlamı gerdanlık anlamına gelmektedir. Bu ürün 19.yy dan bugüne kadar BDSM sektöründe, emo, gotik veya rock tarzına sahip olan kişiler tarafından kullanılıyordu. Boyunun ortasına takılan bir ürün olduğu için pek de rahat olduğu söylenemez, bende zaten her gün kullanan birisi değilim sadece görüntüsü hoş diye arada takıyorum.
Ünlü model ve oyuncular da kullanmaya başladığından beri daha çok popüler oldu. 

Kolyelerimin hepsini stradivarius mağazasından aldım fiyatlarını hatırlamıyorum. Bu 4'lü halde satılan kolyemi sırasıyla söz,nişan,nikah ve düğünde taktım. O kadar çok güzel duruyor ki özellikle uzun boyunlu birisiyseniz. 

Kolyelerim bu şekilde. Bir ara plastikten dantelli kolye modası vardı ki herkes ondan alıp kullanıyordu. Şimdilerde bunlar çıktı. Sonraki yıllarda neler çıkacak acaba ama annemin dediği bir söz var ki tam da bunun üzerine söylenecek bir yazı "Moda herkesin giydiği değil senin üzerine yakıştığı şeydir" tamam çok mantıksız bir kelime ama bundan çıkarılacak şey herkeste var diye sen onu almak zorunda değilsindir. 

Eğer sizin de farklı kolye koleksiyonlarınız varsa paylaşırsanız mutlu olurum :D



2 yorum:

  1. Hepsi çok güzel,çok beğendim.Güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil