Sahte Makyaj | Fake Makeup - Kişisel Blog

13 Ocak 2017 Cuma

Sahte Makyaj | Fake Makeup


   Sonunda final sınavlarım bitti ve bende tekrar buraya dönebildim. Kardeşimin bilinçsiz bir şekilde bizim mahalledeki bir kadından sahte makyaj ürünlerini aldığına şahit oldum. Şok oldum öncelikle birebir aynısını yaptıkları için başarılı buldum öncelikle, ambalajına kadar neredeyse orjinalinden fark etmeniz çok zor. Bu yüzden internetten alışveriş yaparken çok dikkatli olun kızlar. Bu sektör zaten amerika gibi büyük şehirlerde çok popülerdi nihayet bizim ülkemize de sıçramış hayret. Evet 3 katı kadar daha ucuzlar size almak mantıklı da gelebilir fakat benim üzerinde durmak istediğim asıl konu ne zararı olabilir ?

   Mezun olamayan kimyagerler bu sektörün,dolandırıcılık işlerine de karışabiliyorlar maalesef. Öncelikle kullandıkları kimyasal nedir, ne katıyorlar içine , zehirli bile olabilir arkadaşlar sakın ha derim! Sakın almayın bu ürünleri. Sağlığınız sizin için daha önemli. Ayrıca kardeşimin dudağında yara yaptığı ve çok kötü koktuğu için o da bıraktı kullanmayı.




2 yorum:

  1. great product!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil
  2. evet ya bende şaşırıyorum çılgınlar gibi alıyor millet ama bu sahte ayakkabı almak gibi birşey değil ki cildine sürüyorsun

    YanıtlaSil