Skin Care | Cilt bakımı rutinim - Kişisel Blog

15 Aralık 2016 Perşembe

Skin Care | Cilt bakımı rutinim

Cildini seven kızlara merhaba,
Deneyimsiz olduğum günleri hatırlıyorum da, makyaj yaparken o fondötenden cildim pütür pütür görünürdü. Çok kötü bir durumdu. 
   Cilt hergün ölüderileri atar ve hücreler sürekli yenilenir işte bu cildin soyulması durumunda cildimizi nemli tutmak derilerden kurtulmak gerekir. 
   Duşa girdiğim zaman sıcak buhar ile gözeneklerimi açtıktan sonra Diaderminenin yüz yıkama jelini sürüyorum sakın yüzünüzde 1 dakikadan fazla bekletmeyin çünkü çok etkili bir jel olduğu için sonrasında yüzünüz kırmızılaşabilir. Günlük olarak ise lorealin perfect clean köpük kremini kullanıyorum. Aplikatörü sayesinde cildimi daha iyi temizliyor. Duruladıktan sonra da himalayanın kremini yüzüme sürüyorum nemlensin yüzüm diye.
    Birde yaz ayında her gece doğal gül suyunu buzdolabından çıkarıp yüzüme sürüyorum...
İyi Güzelleşmeler 💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder