Saça kına nasıl yapılır? - Kişisel Blog

24 Kasım 2016 Perşembe

Saça kına nasıl yapılır?

     Evet herkesin korkusu 1) Ya boya tutmazsa. Cevap evet kına yakılan saça boya tutmaz neden tutmaz çünkü kına saçı böyle yorgan gibi sarar korur besler içine işler. 2) Rengi nasıl olur çingene gibi olur muyum. Cevap saçının açıklığıyla alakalı senin saçın sarıysa bakır olur yani Hürrem Sultan olursun ki o da çok güzel bir renktir fakat çok koyu siyah ise hiç ümitlenme tutmaz en azından saçını besler. Benimki zaten koyu kumrala benzer bir renkti tuttu.
     Nerden aklıma geldi derseniz bir gün her genç kız gibi saçımı maviye falan boyatcaktım ama o tonu yapmak için saçı yak Allah yak. Platin sarısına kadar açıyorlar bende kendime hiç o denli zarar verir miyim ama heves işte. Ah yok mu o instagram.
     Kına Nasıl hazırlanır ?
Saçın uzunluğuna göre kına hazırlanır ve ılık suyla krem kıvamına gelene kadar karıştırılır.
Limon suyu koyarsanız daha bakır tonlar,
Çay koyarsanız daha koyu tonlar elde edersiniz.

    Ben limon suyu koymuştum. Akşam sürdüm kafama naylon geçirdim sonra bezle sardım öyle sabaha kadar yattım yani sonra yıkadım sonucu beğendim. Boya maceramın da önüne geçmiş oldum hem saçımı besleyip yıpratmaz diye böylece daha sağlıklı ve hızlı uzar.
Buda böyle güneşteki hali ben beğendim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder