Maybelline Colossal Kajal Extra Black Göz Kalemi - Kişisel Blog

7 Eylül 2016 Çarşamba

Maybelline Colossal Kajal Extra Black Göz Kalemi


     Merhabaaalarr efendim. Uzun zamandır almak istediğim bir ürünle tanıştırmak istiyorum sizleri Maybelline colossal kajal göz kalemi. 2 çeşit; Sarı ve siyah olarak. Ben siyah olanından, (Extra Black) diye geçiyor. Daha siyah tonlaması. Çok Şaşırttı beni gerçekten, yağlı bir cilde sahip olmama rağmen kesinlikle akma yapmadı. 12H dediği gibi uzun süre dayandı ve suyla bile çok rahat bir şekilde çıktı makyaj temizleyici ile bile silmedim ürünü. Yandan çevirmeli. Ben çevirmeli ürünleri tercih ediyorum daha kolay ve kullanışlı oluyorlar. Fiyatı 10 TL civarında bulabilirsiniz.

                                                

2 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim <3 makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil