Oksidan ile saç açma - Kişisel Blog

5 Ağustos 2016 Cuma

Oksidan ile saç açma



    Şimdi diyeceksiniz ki neden oksidan ? Doğal yöntemlerle de saç açılabilir örneğin limon suyu veya papatya suyu gibi fakat benim tercihim bundan yana hem daha hızlı sonuç alıyorum hemde verdiği etkiden memnunum. Aslında boyanın içinde bulunan madde de oksidan içeriyor tek farkı boya kremini sürmüyor olmam. Olumsuz yorumlar şu yönde birincisi çok yakıyor veya saçı plastik gibi yapıyor denilmesi ikincisi de saçı turuncu yapıyor vs. yorumlar bulunmakta çoğunlukta. Siz saçınızı 45 dakikadan fazla bekletmezseniz saçınız abartılacak derecede yanmıyor. Saç açma işlemi 15 dakikada kızıl 30 dakikada bakırımsı turuncu 45 dakikada sarıya doğru açılmalar olacaktır ve bu her açma işlemi için geçerli bir durum. Ben oksidan ile saçımı açıyorum rengini de seviyorum bu benim tercihim. 

   Bana göre saçın açılması insanın yüzünü daha çok ön plana çıkarıyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? 

30 dakika beklettim ve işte Sonuç 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder