Jolly Tur Ege-Akdeniz Turu - Kişisel Blog

4 Ağustos 2016 Perşembe

Jolly Tur Ege-Akdeniz Turu

                        Jolly Tur Ege-Akdeniz Turu


 Tur arayanlar, tatile gitmek isteyenler ve değişiklik arayanlar hepiniz İnternet'e girip google amcaya turlar hakkında veyahut nereye giderim nasıl giderim bütçem nedir diye kafasında hesap yapar. Benim gibi hem tatilinizi yapmak hemde gezip görmek istiyorsanız bence tur programları tam size göre. Belli başlı ismi tanılan turlar var ve hepside neredeyse aynı diyebilirim yalnız ismini duymadığınız turlara gitmemenizde fayda var. Fiyat farkı olabilir erken rezervasyon yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum gerçekten arada büyük rakamlar söz konusu.

     Gel gelelim ben nasıl karar verdim ve gittim. Öncelikle yorumları okudum olumsuz olumlu yorumlar vardı tam karar veremedim acaba hangi turla gitsem daha iyi olur diye sonunda ailemle jolly turda karar kıldık. Sonuçta kendim deneyimlemeden bilemezdim yorum yapanların kendi düşünceleriydi. Saat ve yer verdiler bende bavulumu hazırladım ve harika bir hafta geçirdim.

Tatil için bavul nasıl hazırlanır ? yazımı görmek istiyorsanız yorum bırakabilirsiniz.  


İşte gittiğim yerlerden çektiğim o muhteşem manzaralar











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder