Favori Ojelerim

19:31 Elif Sağlık 0 Yorumlar


     Favori Ojelerimden bir tanesi de Rimmel London Kate ❤ Serisi. İlk sürdüğümde resmen aşık olmuştum kendisine. Parlak renkleri de seviyorum fakat ben oje delisi olduğum için hergün o parlak veya fosforlu renkler biraz abes kaçıyor. Günlük kullanım için uygun renkler diye düşünüyorum, hele ki öğrenci iseniz benim gibi. Renk pigmentleri gerçekten güzel ayrıca benim olmazsa olmaz dediğim kalın uçlu ve kolay sürülebilir olması. Çünkü ben uçları ince olan ojeleri süremiyorum zaten daha bir tarafını sürerken kuruyorlar. Benim gibi kalın uçlu fırçaları sevenimiz varsa yorumlara yazarsanız sevinirim 😊

                   Kalın uçlu ojeler ❤ Ben


     Bir diğer favori Ojelerimden biri de NOTE serisi. Hele ki sağdaki gümüş renkli olanı metal görünümü veriyor. Bu ojedeki en sevdiğim özellik ise hem renkleri hemde gerçekten çok çabuk kuruması.

0 yorum: